Deittipalstojen 45+ miehet, jotka haluaa lapsia 'ehkä joskus'
Heillehän ei yli 35v naiset kelpaa.
Ja kai heistä joku onnistuu nuoremman naisen saamaan ja sen lapsenkin, koska olen nyt törmännyt kolmeen 50+ mieheen, joilla on alle kouluikäinen lapsi.
Näille miehille kelpaisi omanikäinenkin nainen, mutta kun naisten lapset alkaa olla aikuisia ja harva haluaa enää pikkulapsiarkea. Nää miehet tuntuu olevan erityisen katkeria.
Onko muilla vastaavaa kokemusta?
N49
Kommentit (57)
Tuota, miten ihmeessä sinä 49-vuotiaana naisena törmäät nettideiteissä 45+ miehiin, jotka haluavat lapsia "sitten joskus"? Eikö kummallekaan osapuolelle teistä jo järki kerro, ettei sinun ikäisesi nainen todennäköisesti tule kuitenkaan saamaan lapsia sitten joskus?
Vierailija kirjoitti:
Tuota, miten ihmeessä sinä 49-vuotiaana naisena törmäät nettideiteissä 45+ miehiin, jotka haluavat lapsia "sitten joskus"? Eikö kummallekaan osapuolelle teistä jo järki kerro, ettei sinun ikäisesi nainen todennäköisesti tule kuitenkaan saamaan lapsia sitten joskus?
Luitko loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Öö, mutta 45 vuotiaskin mies alkaa olla jo liian vanha tulemaan isäksi. Miksi kukaan haluais lisääntyä jonkun viisi tai kuusikymppisen miehen kanssa? Hyvä että lapsi ehtis täysi-ikäiseksi ennenkuin isä on täysi dementikko. Tai haudassa. Voi hyvänen aika sentään, miksi ei ymmärretä, että yli viisikymppiset on jo isovanhemmuusiässä?
Sen takia että kaikki naiset ei löydä sopivaa kumppania nuoremmista tai nuorempana ja eivät ole valmiita tekemään lapsia ihan kenen kanssa vain. Kaikille ei ns.hedelmöityshoito (kuka vaan) sovi. Halutaan tuntea tuo ihminen.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko loppuun asti?
Luin. Lopussa hän kertoi törmänneensä miehiin, jotka eivät kai halua enää lapsia sitten joskus, kun heillä sellaisia jo oli. En edelleenkään ymmärrä, miten tämä liittyy otsikossa mainittuihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, mutta 45 vuotiaskin mies alkaa olla jo liian vanha tulemaan isäksi. Miksi kukaan haluais lisääntyä jonkun viisi tai kuusikymppisen miehen kanssa? Hyvä että lapsi ehtis täysi-ikäiseksi ennenkuin isä on täysi dementikko. Tai haudassa. Voi hyvänen aika sentään, miksi ei ymmärretä, että yli viisikymppiset on jo isovanhemmuusiässä?
Sen takia että kaikki naiset ei löydä sopivaa kumppania nuoremmista tai nuorempana ja eivät ole valmiita tekemään lapsia ihan kenen kanssa vain. Kaikille ei ns.hedelmöityshoito (kuka vaan) sovi. Halutaan tuntea tuo ihminen.
mies52v
Hedelmöityshoito = kuka vaan...
Nyt plörähti kyllä niin väärä termi kuin olla ja voi...
Minulla on kolme kaveria, jotka ovat tehneet lapsen noin 50-vuotiaana. Kaikilla heillä on kuitenkin ollut lapsia jo aiemmin. Kahdessa tapauksessa lapsi oli ensimmäinen uuden puolison kanssa.
Tuttavapiiristäni löytyy myös koulutettu ja ammatillisesti menestynyt nainen, joka vaihtoi nuorempaan mieheen lennosta ja teki tälle lapsen lähes 40-vuotiaana. Ja tämä siis siitäkin huolimatta, että hänen edellisen liiton nuorinkin lapsensa oli jo lähes täysi-ikäinen.
Kaikki nämä tapaukset vaikuttavat kuitenkin aidosti onnelliselta, joten kukin tavallaan. Itse en kyllä jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Hedelmöityshoito = kuka vaan...
Nyt plörähti kyllä niin väärä termi kuin olla ja voi...
Niin, täällä annetaan sellainen kuva, että se nuorempi ja halukas mies löytyy automaattisesti nuorelle naiselle. Aivan kuin naisella ei olisi mitään vaatimuksia itsellään miestä koskien. Lapsi ja sillä siisti...
Saattoi olla väärä termi, mutta jos spermaa haet vaikka tanskasta kuten täällä oli juttua, niin tuskin luovuttajaa kovinkaan tunnette.
mies52v
Teen lapsia sitten joskus ajattelun vuoksi, näyttää siltä, että jopa 40 % miehistä on jäämässä kokonaan lapsettomaksi. Itsekin seurustelin pari vuotta nyt 42 -vuotiaan miehen kanssa, jonka kanssa päätettiin erota, kun hän halusi lapsia. Nyt pari vuotta etsinyt lapselleen äitiä, ainakin huhtikuussa oli vielä sinkku, kun laittoi minulle viestiä.
Mihin ne sitä lasta tarvitsee kun ei kuitenkaan aio hoitaa eikä olla elämässä mukana mitenkään? Sitten ymmärtäisi miesten halut hankkia lapsia jos ne oikeasti tekisi muutakin lapsen eteen kuin olisi paikalla siittämishetkellä. Suurimmalle osalle miehiä lapset on talon ja auton jatke. Ne on nimellisesti omia ja olemassa, mutta siihen se jääkin. Nainen maksaa ja hoitaa tämän hankinnan alusta loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne sitä lasta tarvitsee kun ei kuitenkaan aio hoitaa eikä olla elämässä mukana mitenkään? Sitten ymmärtäisi miesten halut hankkia lapsia jos ne oikeasti tekisi muutakin lapsen eteen kuin olisi paikalla siittämishetkellä. Suurimmalle osalle miehiä lapset on talon ja auton jatke. Ne on nimellisesti omia ja olemassa, mutta siihen se jääkin. Nainen maksaa ja hoitaa tämän hankinnan alusta loppuun asti.
Juurikin näin. Nykyisin on avioerot niin yleisesti hyväksyttyjä että mies lähtee yleensä pian muualle helpomman elämän perään. Rahat käyttää jo liiton aikana omiin juttuihin ja oman omaisuuden kartuttamiseen. Joskus lapset tulee mieleen ja saattaa viedä ne kerran vuodessa hampurilaiselle. Äiti kasvattaa lapset ja maksaa kaiken.
Erosin noin nelikymppisenä ja lapseni olivat silloin 7-12 vuotiaat. Olin jo kolmannen lapsen aikanaan saatuani päättänyt, että enempää en lapsia halua ja minulle tehtiin ennen eroa sterilisaatio. Etsin suurinpiirtein ikäistäni miestä, en paljoa nuorempaa, mutta mies olisi voinut olla vaikka useamman vuoden vanhempi, ei siinä mitään tarkempaa ikähaitaria ollut.
Kun jutustelin miesten kanssa, niin yllättävän moni 40-50 vuotias mies halusi kuitenkin vielä lapsen tai parikin, se tuli ihan heti ilmi kirjoituksissa. Osalla oli jo aikuisia lapsia, parilla jopa lapsenlapsi, muutamalla alle kouluikäinen ja osalla ei ollut lapsia. Kun ilmoitin, että olen siihen hommaan väärä nainen, niin kirjoittelu loppui siihen ja hyvä niin. Aikanaan löysin hyvän miehen, minua viisi vuotta vanhemman ja lapsettoman, eli silloin hän oli 47 vuotias. Hänellä oli ollut toive lapsesta tai lapsista johonkin neljäkymppiseen asti, mutta sen jälkeen hän oli päättänyt luopua siitä toiveesta. Sisarustensa lapset olivat hänelle kyllä todella tärkeitä ja nyt hän on myös ylpeä onnellinen eno kahdelle siskonsa lapsenlapselle. Hän on hyvä kaveri nuorimmaisen teiniksi varttuneen poikani kanssa ja vauvatoiveita ei ole enää yhtään.
Ymmärrän kuitenkin hyvin, että miehilläkin on vauvakuume ja oman lapsen kaipuu, oli minkä ikäinen vain. Niinhän sen kuuluukin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vähän surullista, että 5-kymppinen ilmoittaa halukkuutensa isäksi. Kun ne parhaat vuodet nyt vaan on jo menneet, eikä perheen perustaminen elämän loppupuolella nyt vaan ole mikään maailman helpoin juttu - oletettavasti kun naisellakin on ikää jo sen verran, että raskautuminen saattaa pitkään (naisenkin hedelmällisyys laskee 35 ikävuodesta alkaen). Näistä miehistä tulee itselle sellainen olo, että mitä sä jätkä touhusit kun olit 25-35 -vuotias, miksi et silloin tehnyt tarpeeksi sen eteen, että tulisit isäksi. Itse kun hankki lapset alle 3-kymppisenä, on ollut ihan selvää että mitään iltatähtiä ei tule.
Jokainen vähän niinkuin tyylillään. Monilla miehillä tasaantuminen tulee vasta myöhemmin. Naisille tuo "myöhemmin" ei oikein käy.
Nykypäivänä miehillä on helppoa kun tuheroa tulee niin helposti, ettei tarvitse vakavissaan sitoutua. Me naiset voimme katsoa ihan peiliin.
Siis miksi minun pitäisi katsoa peiliin?
T. Yksi seksikumppani
Yök. Vanhat ukot yrittävät todistella mieskuntoa.
ap, jos olet 49, mitä sinua kiinnostaa 45-vuotiaiden miesten arvelut? Sinun ikäiselle sopii yli 10 v vanhemmat eli 55+. Tietysti jos haluat lapsen yksin, iällä ei kai ole väliä, niin kauan kuin nuorempi mies on käytettävissä tai vanhempi on hedelmällinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä. Lasten hankkiminen miehen kanssa on naiselle niin umpisurkea diili, että ihmettelen, miten siihen hommaan on niinkin paljon halukkaita kuin nykyään vielä on.
Ne miehet eivät oikeasti halua lapsia. Sanovat tuollaista siksi, että luulevat a) kaikkien naisten haluavan lapsia b) saavansa siten nuoren naisen. Huvittavaa.
Itse asiassa eronnut nainen jolla on kouluikäisiä lapsia ei halua yli 10 vuotta vanhempaa miestä. Itse löysin oman ikäisen ja hyvä niin. Hän menee lasteni isästä kuin väärä raha. Mitään isoisää muistuttavaa isäpuolta en olisi 10-vuotiaalle halunnut. Itse sain lapset vanhemmalla iällä jossa 10 vuotta enemmän on jo tuntuva ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme kaveria, jotka ovat tehneet lapsen noin 50-vuotiaana. Kaikilla heillä on kuitenkin ollut lapsia jo aiemmin. Kahdessa tapauksessa lapsi oli ensimmäinen uuden puolison kanssa.
Tuttavapiiristäni löytyy myös koulutettu ja ammatillisesti menestynyt nainen, joka vaihtoi nuorempaan mieheen lennosta ja teki tälle lapsen lähes 40-vuotiaana. Ja tämä siis siitäkin huolimatta, että hänen edellisen liiton nuorinkin lapsensa oli lähes täysi-ikäinen.
Näinpä. Mutta on täysin eri asia yrittää perustaa perhettä ns. kypsällä iällä, jos nainen ei ole aiemmin ollut raskaana. Miesten ja naisten hedelmällisyys lähtee jyrkkään laskuun +40-vuotiaana, joten toivoton tie on monella edessä. Enkä usko että synnyttämätön nainen on erityisen hedelmällinen vaikkapa 35-vuotiaanakaan, yksilöllisiä eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiiristäni löytyy myös koulutettu ja ammatillisesti menestynyt nainen, joka vaihtoi nuorempaan mieheen lennosta ja teki tälle lapsen lähes 40-vuotiaana. Ja tämä siis siitäkin huolimatta, että hänen edellisen liiton nuorinkin lapsensa oli lähes täysi-ikäinen.
Näinpä. Mutta on täysin eri asia yrittää perustaa perhettä ns. kypsällä iällä, jos nainen ei ole aiemmin ollut raskaana. Miesten ja naisten hedelmällisyys lähtee jyrkkään laskuun +40-vuotiaana, joten toivoton tie on monella edessä. Enkä usko että synnyttämätön nainen on erityisen hedelmällinen vaikkapa 35-vuotiaanakaan, yksilöllisiä eroja.
Jos mies on nuori, nainen raskautta nopeasti ja keskenmenon riski pienempi. Tutkimuksia aiheesta löytyy.
Tinderissä päivystää jatkuvasti just tällainen 46 v mies joka haluaa lisääntymiskykyisen naisen. Se on pyörinyt siellä jo vuosia! Tuollainen teksti nyt karkottaa kenet vaan järkevän nuoren naisen.