Tietääkö kukaan mikä on itsepalvelukirppis Kaivarin Kanuunan kohtalo? Sulki ovensa maaliskuussa. Myyjiltä jäi sinne tavarat sisälle.
Ovet edelleen kiinni, eikä mitään muuta ilmoitusta ovessa kuin se vanha maaliskuussa jätetty, että valtioneuvoston ohjeistuksen mukaan sulkevat ovensa.
Netissä ikivanhat tiedot. Eihän sitä Töölön kirppistäkään ole ollut ikiaikoihin. Missä on omistajat? Tietääkö kukaan tilanteesta?
Kommentit (17)
Tietääkö kukaan tilanteesta?
Myyjien tavarat edelleen kirppiksellä, eikä mitään toimintaa näy.
Kaivarin kanuuna. Tietääkö kukaan jatkosta? Mitä tapahtuu myyjien tavaroille, jotka siellä edelleen? Olleet maaliskuusta lähtien.
No jos et saa mitään yhteyttä mihinkään niin poliisi viimeistään auttanee hakemaan tavarat.
Minä tiedän.
Tiedän myös sen, että sinne on jäänyt myyjien tavaroita.
Tiedän myös Lohjalla yhden kirppiksen mikä meni konkkaan ja olivat salaa myyneet asiakkaiden tavaroita maksaakseen omia laskujaan...
Vierailija kirjoitti:
Siis onki KK konkassa? Oli kyllä hyvä kirppis kun oli Merikadulla.
Tietääkö kukaan Kaivarin kanuunasta? Missä omistajat? Mitä tapahtuu myyjien tavaroille, jotka edelleen kirppiksellä?
Eikö sinne ole puhelinnumeroa, johon voisit soittaa ja kysyä? Jos konkassa ja myyjillä on rahaa siellä sisällä, niin tuskin saavat tilityksiä. Mutta kaipa se olisi omistajankin etu, jos ihmiset kävisivät hakemassa jäljellä olevat tavaransa pois. Pitäähän se tila tyhjentää jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne ole puhelinnumeroa, johon voisit soittaa ja kysyä? Jos konkassa ja myyjillä on rahaa siellä sisällä, niin tuskin saavat tilityksiä. Mutta kaipa se olisi omistajankin etu, jos ihmiset kävisivät hakemassa jäljellä olevat tavaransa pois. Pitäähän se tila tyhjentää jossain vaiheessa.
Sitäpä juuri ihmettelen.
Liiketila täynnä tavaraa. Numero ei vastaa.
Täytyy tehdä rikosilmotus asiasta. Sinne jäi tuloutettavaa rahaa, sekä paljon vaatteita.
Omistajat on varmaan jo kaukana lain kouran ulottumattomissa. Ja mitä te niitten vanhojen ryysyjenne perään itkette?
Vierailija kirjoitti:
Mä luiin että myyjä jäivät tavaroineen sinnen sisälle.
Sieltä se ap kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luiin että myyjä jäivät tavaroineen sinnen sisälle.
Jonkuun tussilla kirjoitetun lapun kanssa heiluu sielllä ikkunassa että joku huomaisi lapussa teksti "avatkaa nyt vttu jo tämä ovi". Löydetäään 10 vuoden päästä kun ohikulkija huomaa että kirppis on kiinni.
Tietääkö kukaan tämän kirppiksen tilannetta? Onko lopettanut kokonaan vai joko toiminta jatkuu? Olen tulossa ensi viikolla Helsinkiin ja mielelläni kävisin mutta en löydä netistä ajankohtaista tietoa.
Kävin tänään turhaan Kaivarin Kanuunan osoitteessa. Suljettu on, ollut ilmeisesti jo kolme vuotta. Tilalla on joku Lilly. Luulin, että Kanuuna olisi edelleen toiminnassa, koska heillä on vieläkin nettisivut, FB-sivut ja Instagram JA kirppari mainitaan esim. Stadissa.fi-, MyHelsinki.fi- ja Kirppikset.info-nettisivuilla.
Tietääkö kukaan?
Myyjien tavarat jääneet sinne.