Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kevät tämä on ollut teille siitepölyallergisille ja astmaatikoille?

Vierailija
05.06.2020 |

Itse ainakin olen joutunut hengitettävää kortisonia käyttämään ihan max annoksia. Ainakaan vielä en ole joutunut käyttämään kortisonia pillerimuodossa. Nyt vähän helpottaa kun satoi vettä ja ilma putsaantui siitepölystä. Kosteuskin tekee hyvää hengitykselleni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa kevät/alkukesä. Sori siitä. -Ap

Vierailija
2/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei aiemmin koskaan siitepölyoireita. Nyt ajattelin ensin että onkohan korona mutta ostin kokeeksi allergialääkkeitä, niin ne vähensi oireita ja lisäksi sadepäivänä selvästi vähemmän oireita, joten ilmeisesti ei koronaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta noin viikon ollut vaikeampaa. Ei tahdo duactkaan avata hengitystä.

Vierailija
4/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala on ollut, ja oireilu alkoi tosi aikaisin, ennen kuin Suomessa oikein mikään oli edes kukassa. Ilmeisesti kaukokantaumana tullut jotain johon reagoin näin voimakkaasti. Nyt on viimeisen viikon aikana oireet jo helpottaneet.

Vierailija
5/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollut helppo, pelkkä antihistamiini on riittänyt, ja tarvitsi aloittaa vasta toukokuussa. Viime vuonna piti käyttää myös kortisonisuihketta ja oireita tuli ennen vappua. Koivusta siis yleensä oireet. Maaliskuussa oli jotain, mutta se saattoi olla katupölystä johtuvaa.

Vierailija
6/6 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimesin viikko ennen sateita oli kamala ja vaihdoin vaikuttavaa ainetta allergialääkkeessä. Nyt taas parempi kun sataa mutta ens viikolla luvattu hellettä niin eiköhän kaikki loputkin alota kukintansa nyt kun saivat vähän vettä. Ei siinä mitään rakastan kyllä lämpöä ja kesää jos oireet pysyvät kurissa. Käykö muille niin että joskus voi vuosia syödä samaa antihistamiinia mutta joskus pitää vaihtaa useampia kertoja kesässä jotta auttavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan