Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä paljon kavereita/ystäviä?

Vierailija
05.06.2020 |

Tuntuu että itselläni ei ole aitoja läheisiä ystäviä. Tai ne ketkä on tiedän että puhuvat selkäni takana pahaa minusta välillä eikä se ole aitoa ystävyyttä. Kavereita kyllä on jonkun verran mutta ei kovin läheisiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä. En jaksa sitä sosiaalista teatteria. Yksin on hyvä olla.

Vierailija
2/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 läheistä ystävää ja lisäksi siskoni, jonka kanssa olemme todella läheisiä. Kavereita on parikymmentä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää puhua toisista pahaa selän takana, onko se kateutta vai mitä?

Itselleni tulee aina paha mieli jos toinen "ystävä" puhuu meidän yhteisestä ystävästä minulle pahaa, koitan aina vaihtaa puheenaihetta tai pohtia oikeita syitä johonkin käytökseen, kuten huono päivä tms.

Vierailija
4/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitää puhua toisista pahaa selän takana, onko se kateutta vai mitä?

Itselleni tulee aina paha mieli jos toinen "ystävä" puhuu meidän yhteisestä ystävästä minulle pahaa, koitan aina vaihtaa puheenaihetta tai pohtia oikeita syitä johonkin käytökseen, kuten huono päivä tms.

Mä en edes ystävysty sellaisten ihmisten kanssa, jotka puhuvat mulle jonkun sellaisen henkilön asioista, joka ei ole itse paikalla. Ainoa poikkeus on, että kertoo jotain omasta perheestään. Mutta ei silloinkaan puhu perheenjäsenistään pahaa. 

Vierailija
5/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Ei ystäviä eikä kavereita. Kaikki vapaa-aika menee yksin, joskus nään isääni/äitiäni. Ystäviä/kavereita ei ole ollut sitten teini-iän. N31

Vierailija
6/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hyvä ystävä :)

Vierailija
7/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sellaisia mutkattomia ja rehtejä kavereita on vaikea löytää.

En oikeastaan enää edes toivo, että tutustuisin uusiin ihmisiin. Ja tämä on minulle ok.

Olen puhelias, joten pienet kohtaamiset ja jutustelu riittää.

Vierailija
8/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hyvä ystävä :)

Kiitos :')

Vierailija
9/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää! Valitettavasti. Muutin ja osa on muuttanut ja yhteydenpito on jäänyt. Olen yrittänyt pitää niitä suhteita kasassa mutta ei se oikein yksin tunnu kivalta.