Mistä parhaat vaatekaapit peililiukuovilla? Vanhojen purku ja uusien asennus tarvitaan myös.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehtiin kahteen makuuhuoneeseen pintaremontti; vanhat tapetit pois ja seinien maalaus sekä listojen vaihto. Myös vanhat vaatekaapit purettiin (annoin ilmaiseksi eteenpäin) ja uudet tilasin täältä
Meillä remontin teki palkattu työntekijä.
Liukuovitukkua voin suositella, kaapit hyvät ja sai itse suunnitella kokonaisuuden. Nopea toimitus.
Hinta?
Peilikaapit (toisessa makuuhuoneessa koko seinän mittainen kaappi, kolme ovea. Toisessa pienempi, kaksi ovea) maksoivat kotiinkuljetusella yhteensä n 1700 euroa. Olisi saanut halvemmalla, jos olisi tehnyt erilaisen sisuksen, ei vetolaatikoita jne.
Hinnat riippuu tietysti myös siitä, millaiset kaapit tulee ja kuinka iso. Minulla on yhden pienemmän seinän leveydeltä ja peiliovia on neljä. Ulottuvat lattiasta kattoon (reilu 2 m). Minulla tuo maksoi noin 3000, mikä ei sisältänyt asennusta.
Elfalla on netissä suunnitteluohjelma, jolla näkee, mitä sillä saa. Voi jo pyöritellä vaihtoehtoja.
https://elfa.com/fi-fi/plan/plan
Tilasin kuitenkin Elfan K-raudasta ja lopulta suunnittelu tehtiin siellä suunnittelijan kanssa. Sitä viilailtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehtiin kahteen makuuhuoneeseen pintaremontti; vanhat tapetit pois ja seinien maalaus sekä listojen vaihto. Myös vanhat vaatekaapit purettiin (annoin ilmaiseksi eteenpäin) ja uudet tilasin täältä
Liukuovitukkua voin suositella, kaapit hyvät ja sai itse suunnitella kokonaisuuden. Nopea toimitus.
Hinta?
Peilikaapit (toisessa makuuhuoneessa koko seinän mittainen kaappi, kolme ovea. Toisessa pienempi, kaksi ovea) maksoivat kotiinkuljetusella yhteensä n 1700 euroa. Olisi saanut halvemmalla, jos olisi tehnyt erilaisen sisuksen, ei vetolaatikoita jne.
Kiitos! Ei mikään ihan mahdoton hinta siis kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat riippuu tietysti myös siitä, millaiset kaapit tulee ja kuinka iso. Minulla on yhden pienemmän seinän leveydeltä ja peiliovia on neljä. Ulottuvat lattiasta kattoon (reilu 2 m). Minulla tuo maksoi noin 3000, mikä ei sisältänyt asennusta.
Elfalla on netissä suunnitteluohjelma, jolla näkee, mitä sillä saa. Voi jo pyöritellä vaihtoehtoja.
Tilasin kuitenkin Elfan K-raudasta ja lopulta suunnittelu tehtiin siellä suunnittelijan kanssa. Sitä viilailtiin.
Kiitos! Elfaan en ollutkaan aiemmin törmännyt. Hyvältä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä siis kalleimmat olivat nuo neljä isoa peililiukuovea, sitten on myös viisi hyllyä (tasoa) leveyssuunnassa eli jos hinta vaikuttaa suurelta niin tämä on myös suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Inaria.
Ikean voit unohtaa heti, jos haluat laatua.
Olisko suositella laadusta, joka ei kuitenkaan maksa tuhansia euroja? Oisin toivonut että yhden seinustan sais max. tuhannella eurolla.. plus mahdollinen suunnittelupalvelu
Ei kuulosta realistiselta, kun haluat myös tuon purun ja asennuksen, ne kyllä jo maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta?
Kiitos! Ei mikään ihan mahdoton hinta siis kuitenkaan.
Liukuovitukku on siitä hyvä, että siellä saa suunnitella juuri sellaisen kaapin kuin haluaa. Ja tiettyjä ominaisuuksia lisäämällä/pois jättämällä voi vaikuttaa todella paljon hintaan. Asumme Pirkanmaalla, käyttämäni remonttimies maksaa 50 eur/h (tästä -40% kotitalousvähennykseen). Kannattaa ostaa kerralla laatua, niin kestää pitkään.
No kysy sieltä tarjous, ei maksa mitään. Hintaan vaikuttaa mitat, sisustat (esim vetolaatikot vs pelkkä tanko) ovimalli, kehykset, mekanismit, mitähän vielä. Kysy tarjous useammasta paikasta, esim tuo liukuovitukku näköjään sellainen että voit valita rungot ja ovet tarkalleen mittojen mukaan ja laskuri antaa hinnan.