Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos urheilee tunnin ja kuluttaa 500 kaloria. Paljon ihminen painaa?

Vierailija
04.06.2020 |

Suunnilleen siis.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tuon perusteella sanoa.

Esim itse 65kg kulutan kävelyssä 300kcal tunnissa, pumpissa 500, attackissa 700, mutta salilla vain 300.

Vierailija
2/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu urheilumuodosta mutta mä kulutan about ton verran tunnin cardio treenissä ja olen 70-kiloinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 ei ole paljon, kun päivittäinen tarve on 2,000,000 kaloria.

Vierailija
4/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan lajista ja intensiivisyydestä.. esim mulla tunnin juoksu kuluttaa noin 600kcal ja tunnin kävely 300kcal. 175/75

Vierailija
5/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 kiloa ja juoksua 10 km/h.

P.S. Netistä löytyy kalorilaskuri.

Vierailija
6/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä, mistä paino koostuu. Olen lukenut ohjeen, että ylipainoisten kannattaa arvioida liikunnan kulutusta tavoitepainon mukaan. Erilaiset laskurit antavat liian isoja arvioita, kun ylimääräinen paino on läskiä. Ja ihan omasta kokemuksesta sanoisin, että + 10 kg tarkoittaa tunnin liikuntasuoritukseen korkeintaan parinkymmenen kcal lisäkulutusta. 

Vierailija
7/7 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös siitä, mistä paino koostuu. Olen lukenut ohjeen, että ylipainoisten kannattaa arvioida liikunnan kulutusta tavoitepainon mukaan. Erilaiset laskurit antavat liian isoja arvioita, kun ylimääräinen paino on läskiä. Ja ihan omasta kokemuksesta sanoisin, että + 10 kg tarkoittaa tunnin liikuntasuoritukseen korkeintaan parinkymmenen kcal lisäkulutusta. 

Itse asiassa syömistäkin kannattaisi hahmottaa tavoitepainon mukaan, niin osaisi syödä oikein laihdutuksen loputtuakin. Siis riittävän vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi