KASVOMASKIT tehty MIEHILLE
Ärsyttävää kun pidän maskia ja sitä ei saa millään pysymään kasvoillani.
Mutta kun mieheni sitä pitää se sopii kuin hanska käteen.
Naisten kasvoille noita ei ole suunniteltu yhtään eli melkein täysin hyödyttömiä kun se ilma valuu sivuilta sisään. Voisi tehdä esim Small, medium ja large kokoisia niinkuin kumihanskoissa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap KASVOMASKI EI AUTA. Niitä ei ole suunniteltu torjumaan mitään muuta kuin pölyä ilman hiukkasista jotka tulevat ulkopuolelta tai kirugin puhuessa syljen lentäminen leikkaushaavaan.
Niillä ei ole mitään tekemistä viruksen estämisessä.
Älä puhu paskaa, mulla ammattilaistason ffp3 maski ja todellakin estää.
Ohis...se ei ole maski vaan hengityssuojain. Hengityssuojain suojaa käyttäjäänsä, maski suojaa muita kuin käyttäjäänsä.
Hengityssuojamien ohi menee ihan jokaisessa mallissa ja jokaisen kohdalla, ei ole sukupuoli, vaan fyysikan lakien kysymys. Korona nauraa partaansa maskeille jotka asetetaan naaman eteen kuin taika seinäksi vaikka kaikki näkee kuinka ilma kulkee maskin ohi jatkuvasti.
Tietääkö kukaan mistä saisi ffp3 tai ffp2 maskeja? Prisman nettisivuilla näkyisi olevan mutta tosi kalliita, 7€ ja niitä voi käyttää periaatteessa vain kerran.
No niinpä. Olen löytänyt kertakäyttöisiä vain yhtä kokoa, ja tosiaankin mulla ne valuu, istuu huonosti kasvoilta irrallaan (näkökenttä pienenee, en näe alas) ja poskien kohdalle jää myös isot raot. Miehelläni tosiaan istuu kuin mittatilauksena olisi tehty.
Satumaassa pelkästään suojaa nuo maskit, ei todellisuudessa, palsebolandiaan terveisiä. Se on itse joka toista haukkuu kun ei muuta perustelua löydy.