Rintojen arkuus kadonnut rv11?!
Apua! Onko normaalia, että alusta asti tosi kipeät rinnat yks kaks lakkaavat aristamasta? Eka raskauteni rv 11 ja kauhu kipuaa kurkkuun, onko tämä nyt sitä raskausoireiden katoamista. Minulla kun selkein oire on ollut juuri rinnat, väsymyksen lisäksi.
Kokeneempien kommenteista kiitollisena, aurinkoista päivää kaikille!
Kommentit (4)
Minulla ei ole koko aikana tuntunut kerrassaan mitään rinnoissa mitään ja normaali raskaus on ollut tähän asti. Kovin ovat yksilöllisiä, tapauskohtaisia ja muuttuvaisia nämä oireet. Ekaa täälläkin odotellaan eikä voi yhtään tietää mitä on vielä tulossa ja miten oma kroppa reagoi.
-E+14-
Kiitos Evuliini ja Nyssäkkä nopeista kommenteista ja ihanaa odotusta!
Hei!
Itselläni kävi alkuraskaudesta AIVAN sama juttu, ja huolestuin samalla tavalla. Rinnat olivat olleet tosi pinkeät ja turvonneen oloiset, ja eräänä aamuna vai heräsin, eikä kipua tuntunut laisinkaan, ja muutenkin rinnat olivat kuin " tyhjentyneet" . Aloin itkeä, ja olin varma, että nyt on sitten raskaus (jota oli jo pitempään yritetty) mennyt kesken, vaikkei vuotoa tms. ilmennytkään. Viikkoja oli tuolloin kasassa ehkä 8 tai 9, ja ekaan neuvolaan oli aikaa. Yritin saada puhelimitse neuvolaan yhteyttä, mutta oli jouluaatonaatto enkä saanut vastausta. Tietenkin jouduin sitten koko joulun pyhät elämään tietämättömänä, ollaanko tässä enää raskaana vai ei. Vuoto ei koskaan alkanut, ja joulun jälkeen tuntui siltä, kuin kipu olisi hiukan palannutkin, joten huoleni alkoi kaikota. Aamuetomistakin kun tuntui myös.
Kaikki siis oli vain jotain vaihtelevien hormonien aikaansaamaa ilmiötä.
Ja nyt ollaan jo sen verran pitkällä, että aletaan jännittämään jo tulevaa synnytystä. Viikkoja on vielä muutama jäljellä, nyt siis kasassa 35+2.
Eli kaikki on varmaankin hyvin!
Onnea odotukseen!
Huomasin itsekin eilen saman asian, rv myöskin tasan 11. Olimme eilen myös ekassa ultrassa, jossa näkyi virkeä pieni ihmisen alku, eli hyvin voi sikiö vaikka rintoja ei enää arista (ihanaa)!