Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räsymatto, uskaltaakohan pestä pesukoneessa

Vierailija
03.06.2020 |

Sellainen perinteinen kapea käytävämatto, ehkä n. 3m pitkä. Jos ilman linkousta laittaisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luultavasti ylittää pwsukoneesi painorajan.

Olen pessyt pienen räsymaton. Kapea ja metrin pituinen.

Vierailija
2/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen myös että pesukone on entinen sen jälkee. Meillä on mattojen pesu kielletty taloyhtiön ISOSSA pesukoneessa, joten normipesukonekaan tuskin kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ. Matto painaa märkänä niin paljon, että kone hajoaa! Ennemmin peset lattialla (liotat MIEDOSSA pesuaineessa) ja laitat ulos, tai saunaan.

Jos on vaan tunkkanen ripota päälle ruokasoodaa ja imuroi hetken päästä.

Vierailija
4/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt 2 m pitkän räsymaton koneessa. Useasti. Ei ole kone hajonnut.

Vierailija
5/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä omaan 7 kg pyykkikoneeseen 3 metrin räsymattoa laittaisi.

Itsepalvelupesulan mattokoneeseen kannattaa mieluummin viedä, jos paikkakunnaltasi sellainen löytyy. 

Vierailija
6/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt aika isojakin puuvillamattoja 9kg koneessa. Ei mennyt kone miksikään ja puhdasta tuli. Ilman linkousta.

Vierailija
7/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt räsymattoja ja esim. Keittiön ohutta puuvillamattoa (koko 140x200) useita kertoja 7 kg:n pyykkikoneessa. Linkous ihan pienelle, ei kone ole vielä ainakaan hajonnut. Omalla vastuulla jokainen pesee koneessaan mitä haluaa. Esim. taloyhtiön pyykkikoneessa en mattoja pesisi ja useinhan se on ihan erikseen kielletty.

Vierailija
8/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itsepalvelupesulaan, niissä on usein isot matonpesukoneet, en kyllä edes yrittäisi omalla koneella. Tai onhan niitä matonpesupaikkojakin vielä olemassa jossakin. Kivaa hommaa mäntysuovan tuoksussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme