Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistatteko exän vanhoista face ja insta postauksista eron jälkeen?

Vierailija
03.06.2020 |

Esim jos olette tägänneet exän postaukseen? Yhteiskuvien poistaminen tuntuu olevan yleisempää mutta poistatteko myös tägit ja kommentit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi poistaisin? Tosin mitään pusipusihanaa-kuvia ei olekaan. Exä on osa mennyttä elämää kuitenkin.

Vierailija
2/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin kuvat ja tägit, kommentteja en jos olivat neutraaleja eivätkä sokerihömppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä poisti juuri kaikki tägit joissa olin. Harmittaa kun kaikki nuo kyseiset lomakuvat katosivat omilta sivuilta.. ne olivat vain maisema kuvia eikä mitään yhteiskuvia. En ymmärrä miksi hänen piti näin tehdä vaikka ero ei ollut riitaisa ..

Vierailija
4/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuvia tallella vain lasten isästä. Ei oo tarvetta muiden kuvia säilytellä. Ne on syystä exiä.

Vierailija
5/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä poisti juuri kaikki tägit joissa olin. Harmittaa kun kaikki nuo kyseiset lomakuvat katosivat omilta sivuilta.. ne olivat vain maisema kuvia eikä mitään yhteiskuvia. En ymmärrä miksi hänen piti näin tehdä vaikka ero ei ollut riitaisa ..

Vanhaa painolastia, vaikka sinä haikailetkin niiden perään.

Vierailija
6/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole tuosta ihmisestä vaan noista kuvista jotka katosivat. Ne olivat kauniita kuvia omista lomista joissa satuin olemaan exän kanssa. En tuolloin aikanaan julkaissut itse kuvia koska sovittiin että hän laittaa ne mun puolesta. Nyt niitä ei saa enää jälkeenpäin lisättyä..

Vierailija
7/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta outoa poistaa. Se on osa menneisyyttä. Muistoja.

Vierailija
8/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien poistaminen on niin yleistä, että sen perusteella usein selviää monen ero.

En ymmärrä, miksi kuvat on poistettava. Se on kuin kirjoittaisi historian uudelleen. Suodatetaan ne asiat pois, mitä ei haluta muistaa. Pöh.

Vierailija
9/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole tuosta ihmisestä vaan noista kuvista jotka katosivat. Ne olivat kauniita kuvia omista lomista joissa satuin olemaan exän kanssa. En tuolloin aikanaan julkaissut itse kuvia koska sovittiin että hän laittaa ne mun puolesta. Nyt niitä ei saa enää jälkeenpäin lisättyä..

Kun kerran erositte sovussa, voisit varmaan pyytää näitä neutraaleja maisemakuvia erikseen häneltä.

Vierailija
10/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en poistanut, ja kuukausia eron jälkeen sain vihaisen viestin eksältä että olen häiriintynyt hänessä roikkuva hullu kun profiilissani oli vielä hänen kuvia jonkun kilometrin skrollaamisen takana. Ei tullut mieleenkään että joku voisi vetää herneet nenään tuosta, kuka nyt enää edes skrollailee jonkun facebook-profiileja. En poistele vanhoja kuvia mutta en postaa uusiakaan, en tykkää enää jakaa yksityiselämää somessa, osasyystä tuon eksän takia.

Vierailija
11/11 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin ja laitoin niin, että en nää hänen päivityksiään. Tämä siitä syystä, että vaikka ihan todella paljon halusin erota huonosta suhteesta, se oli 25 vuoden jälkeen kamalan vaikeaa ja ei meinannut onnistua saada ajatuksia irti, niin tämä auttoi. En siis poistanut heti vihapäissäni, vaan ajan kanssa, kun en halunut törmätä häneen päivittäisissä muistoissa, mitä face tarjoilee ja hänen päivityksissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä