Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen tuon 3v:n kanssa????????????????

Vierailija
06.07.2006 |

Tyttö on erittäin dramaattinen, itsepäinen ja voimakastahtoinen.

Mä en yksinkertaisesti tiedä mitä teen tämän kanssa. Joka ilta sama juttu nukahtamisen kanssa. Tätä on kestänyt n.6kk olen laittanut 3v:n uhman piikkiin, mutta nyt on alkanut tuntumaan, että onko lapsessa jokin vika?

Eli illalla klo:20.00 laitan nukkumaan isosiskonsa kanssa, joka nukahtaakin suht piakkoin, mutta tämä 3v voi olla 3,5 tuntia vielä ylhäällä kun sisko nukkuu.

Touhuaa omiaan sängyssä, höpöttää, leikkii, tulee pois sängystä.

Lapsi EI nuku päiväunia, koska en saa muuten sitä nukkumaan ennen 02.00 yöllä.

En voi olla koko ajan vahtimassa vieressä, kun on vielä nuorempikin hoidettavana. Eli 3v on keskimmäinen.

Olen ottanut käytännön, että jos tulee sängystä pois. Otan aina yhden unilelun pois, se toimii jonkin verran.

Mutta miten hitossa saan tuon lapsen nukahtamaan aikaisemmin??

Touhuu päivällä siskonsa kanssa joten ohjelmasta ei ole puutetta.

Mä alan olla oikeasti helisemässä tuon lapsen kanssa ja se on laittanutkin miettimään että pidänkö kaikista lapsista yhtä paljon?

Päivällä saattaa purra tai lyödä siskoaan ja eikä näytä menevän perille sitten millään että se sattuu ja niin ei saa tehdä. Olen laittanut lasta jäähylle ja pyytämään anteeksi ja olen antanut siskon tehdä luvan kanssa samalla lailla takaisin että oppisi että se sattuu.

Omasta mielestäni huomioin kaikkia yhtä paljon, joten siitä ei pitäisi johtua.

Neuvoja ja vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiitos ja kumarrus ev**

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiota. Ja kun ei saa sitä mielestään tarpeeksi päivällä, niin nukkumaan mennessä on sitten hyvä hetki, kun toiset lapset jo nukkuvat. Olisiko mahdollista lukea jokaiselle lapselle erikseen aivan oma satu ennen nukkumaan menoa ja järjestää joskus aivan kahdenkeskistä aikaa jokaisen lapsen kanssa erikseen!

Vierailija
2/3 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin puhutaan. Mitä jos tekisit hänen kanssaan jotain ihan kaksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle ja vilkaise vähän sinne peiliinkin!

T: 3- ja 1-vuotiaiden poikien äiti

Vierailija:

Päivällä saattaa purra tai lyödä siskoaan ja eikä näytä menevän perille sitten millään että se sattuu ja niin ei saa tehdä. Olen laittanut lasta jäähylle ja pyytämään anteeksi ja olen antanut siskon tehdä luvan kanssa samalla lailla takaisin että oppisi että se sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi