Av-mamma, hamstrasitko vessapaperia maaliskuussa?
Kommentit (15)
Puuttuko pääkopastasi vessapaperia, kun jaksat vieläkin vinkua siitä?
Minulla on yli tuhat rullaa ja olen vuokrannut niille varaston.
Luulen että paperit on vielä arvokkaita kun toinen ja kolmas aalto tulee!
En. Kaikki maaliskuussa ostetut ovat jo loppuneet.
Ostin koska ostan aina alennuksesta. Silloin oli huippualet. Kaikki on jo kulutettu.
Ostin vessapaperia maaliskuussa. Samoin huhtikuussa. Ja myös toukokuussa.
Kaikki ne on käyttöön tulleet, kuten muillakin ostajilla. Tuo hamstraus oli vain uutisankka. Vessapaperin kuten ruuankin kulutus kodeissa kasvoi, kun kouluista ja työpaikoilta siirryttiin koteihin. Ja vessapaperi tilaavievänä loppuu kauppojen hyllyistä nopeasti, koska sitä ei mahdu niihin kovin paljon.
Joo, niin,pääsi käymään.
Mutta silloin ihmisiä peloiteltiin niin ruuan kuin monen muunkin tavaran loppumisella.
Uutisoitiin, että lääkkeet, tuontiruuat ja monet muuta tuotteet saattavat loppua, koska rajat suljetaan. Ja koska kaikki suomalaiset sairastuu koronaan, kaikki tehtaat suljetaan..
Tottahan tuollainen uutisointi aiheutti valtavan hamstrauksen ja ostos ryntäyksen.
Aivan ymmärretävää. Syy tähän mediassa, päättäjissä ja heidän osaamattomuudessaan hoitaa asioita.
Suuti syyllinen on se virkamieskunta, joille tälläiset asiat kuuluvat.
En, mutta Joulukuussa hamstrasin
Zinc
Vieläkin on puolet jättipaketista jäljellä ..
Zinc
Suomalainen virkamies kunta on aivan p.rseestä.
Huoltovarmuuskeskuksella ei ole ollut mitään osaamista, hankkia Suomelle suojausvälineitä vaarallisen viruksen aiheuttamassa taudissa.
Mistä näille apinoille oli vuosikausia maksettu palkkaa?
Pelkästä oleskelusta, HS:n lukemisesta, nettisurffailusta ja kahvituntien vietosta.
Hamstrasin ja vieläpä koko suvulle. On ainakin p erse puhdas vaikka k uolo korjaisikin. Hyvä niin.
Kyllä hamstrasin, kuten ruokaakin. Miksikö? Ettei tarvitsisi mennä kauppaan altistumaan. Nyt on viimeinen paketti aloitettu.
Korona opetti minut pitämään kaikesta pientä puskuria, siten että pärjään minimissään kuukauden käymättä kaupassa. Kohta on taas ostettava paketillinen paperia.
Määrittele hamstraaminen? Ostin paketin sijasta kaksi silloin kun hysteria oli pahimmillaan.
En hamstrannut mutta sehän oikeastaan on aika helppo tuote toteuttaa hamstrausvimmaansa. Säilyy ikuisesti. Ja voi uskotella tehneensä jotain asian eteen.