Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustus

Vierailija
01.06.2020 |

Tunnustan, olen nauttinut koko korona-ajasta aivan suunnattomasti. Olen ollut etätöissä kohta kolme kuukautta ja jatkuukin ainakin toistaiseksi. Minun työt eivät ole sidoksissa kellonaikaan ja voin tehdä niitä milloin tahansa, kunhan deadline pysyy.

Mies on perusduunari, joten ollut töissä normaalisti koko ajan (raksalla) ja ei käytännössä ymmärrä yhtään mitä teen työkseni.

Sitten se varsinainen tunnustus: laiskottelen kaikki päivät, katson leffoja, mässytän karkkia jne. jne. Kun miehen duuni loppuu, aloitan omat työt ja mies uskoo, että minulla on ihan sairaan paljon töitä ja joudun tekemään niitä illat pitkät. Mies hoitaa sitten muksuja illan ja tekee iltapalankin. Viikonloppuna toki osallistun ihan täysipainoisesti kotitöihin.

Käytännössä minulla on viisi lomapäivää ja kaksi kotityöpäivää. Voisin jatkaa näitä koronaetätöitä maailman tappiin asti. Aivan mahtavaa omaa aikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole nauttinut korona-ajasta?

Vierailija
2/8 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi löytää parempaa seuraa ja jättää sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan varmaan samassa firmassa töissä? Harmittaa kun ovat jo suunnittelemassa toimiston avaamista.

Vierailija
4/8 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on osa työntekijöistä tehnyt korona-ajan töitä etänä ja osa on huhkinut työpaikalla hoitamassa asioita. Voin hyvin kuvitella, että suurimmalla osalla näistä etä”työntekijöistä” päivät menee juuri noin kuin kuvasti. Mahtaa olla mukavaa vetää samaa liksaa kotona perse homeessa istumisesta, kuin ne, jotka ihan oikeasti tekevät palkkansa eteen töitä.

Vierailija
5/8 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastat siis miehen aikaa. Melkoinen porsas siis olet ..

Zinc

Vierailija
6/8 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt vielä nauttia, kun mahdollista. Voi etähommat loppua kun korona on kukistumassa.

Vierailija
7/8 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt koko koronan ajan arkena ahkerasti töitä, on ollu mukava saada asioita aikaiseksi ja olla hyödyksi monelle ihmiselle.

Vierailija
8/8 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samo homma, mies on niin daiju ettei tajua tulleensa höpläytetyksi. No siinäpähän oppii olemaan pentujen kanssa, vähän saa takaisin että minä olen joutunut olemaan kersoja hoitamassa kaksi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan