Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein teillä on seksiä yli 20v suhteissa?

Vierailija
01.06.2020 |

Meillä oli piiitkä kuiva kausi, monta vuotta mutta nyt on taas lämmitelty enemmän ja harrastettu seksiä. Ehkä kerta viikkoon. Itse olen se joka haluaisi enemmän, mies taas tyytyväinen tähän. Ollaan 42 ja 43v.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon keskimäärin.

Vierailija
2/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 43v miehelläni ei seiso enää. Tosin yhdessä oltu vasta 15v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko eroamassa?

Ap

Vierailija
4/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa, välillä pitkiä kuivia kausia, kun vähän "unohtuu" koko juttu. Sitten jokin taas pistää koneet käyntiin. Ei nyt siihen malliin kuin nuorempana, mutta 2-3 kertaa viikkoon. Ollaan tästä puhuttu, että seksille pitää ihan oikeasti varata aikaa eikä vaan olettaa, että se tapahtuu.

Yhteinen hotelliviikonloppu tai vaikka molemminpuolinen hierontailta arjen keskellä pistää liikkeeseen myös makuuhuoneen puolella. Jos ei löydy energiaa suunnitteluun, kohta ollaan taas kuivalla kaudella...

5/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jokapäivä ja mies 58 ja minä 61 - ja siis lisää lisää pliis! vuoskymmenet yhdessä, pian se 40. Ja siis halut hirveet.

Vierailija
6/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 25v suhdetta, viidenkympin molemmin puolin ollaan. Seksi hiljalleen tasaantunut keskimäärin siihen kertaan viikossa, mulla ehkä lisäksi kerran tai pari itsetyydytystä. Vaimolle se yksi kerta riittää. Kuivia kausia ei ole ollut koskaan, joskin kolmen lapsen kohdalla lähes vuoden yhdyntätauko kullakin. Seksi on silti aina ollut säännöllistä, viikosta toiseen.

Vierailija
7/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta suhdetta, jonkinlaista seksiä on lähes joka päivä. Seksi on tärkein asia parisuhteessa minulle.

Vierailija
8/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko eroamassa?

Ap

Ei toistaiseksi ainakaan. Ei ole taloudellisesti mahdollista.

Vierailija
9/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 3-5 kertaa vuodessa, välillä oli muutama vuosi ilman seksiä. Onneksi miestä ei haluta, koska en itse pidä seksistä juuri ollenkaan.

Vierailija
10/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-5 kertaa viikossa.

Vierailija
11/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa, vaihtelee toi tiheys. Pienet lapset vie ajan ja mehut, erityisesti kun ovat olleet kolmatta kuukautta koko ajan kotona..

Vierailija
12/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa normaaliarjessa, loma-aikoina 5-7 kertaa viikossa. Yhdessä 25 vuotta, pari aikuista omillaan asuvaa lasta. Sama tahti ollut muutaman alkuvuoden jälkeen, jolloin useammin. m57 ja n53.

Vierailija
13/15 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se näin naisen kannalta niin sottaista hommaa, että näin kesällä kun tekee mieli useammin niin me ehkä km. kerran viikossa. No talvella molemmille riittää jos ollaan kerran pari kuukaudessa. molemmat ollaan 45 ja naimisssa on oltu himppu yli 20 v.

Vierailija
14/15 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta yhdessä ja 3-5 kertaa viikossa etukäteen sovittuina hetkinä tai esim. aamuisin kun molemmat heräilee himokkaina ja on pusuttelua ja hyväilyä. Ei tartte miettiä tekeekö mieli kun homma vaan käyntiin ja seksistä on tullut todella paljon rennompaa. Välttämättä aina ei kumpikaan saa mitään maanjäristysorkkua, mutta kun seksiä ja läheisyyttä on riittävän usein niin laatukin paranee ja molemmat on valmiina toimintaan ilman pitkitettyjä esileikkejä.

Vierailija
15/15 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisiä rouvan kanssa. Seksiä keskimäärin joka toinen päivä. Yhdessä oltu viisitoista vuotta.