Nyt alkaa levitä ebolakin
Ebola on taas alkanut levitä Afrikassa, saa nähdä koska tulee myös Eurooppaan koronan kaveriksi.
Tämä taitaa olla ihmiskunnan lopun alkua.
Kommentit (38)
Kuollaan kaikki ebolaan niin kuin muutama vuosi sitten.
Ei sillä, nämä joukkopsykoosit on ihan viihdyttävää seurattavaa.
Se on vain Afrikassa ja sitä on jatkunut jo hemmetin kauan. Tietäisit, jos seuraisit medioita.
Tiesitkö että suurin ongelma tulee olemaan antibiooteille resistentit bakteerit. 10 vuoden päästä voi kuolla (nyt) helposti hoidettavaan virtsatietulehdukseen.
Ei voi olla, miten Trump twiittaa suomen hiilivoimaloista sitten 2023/2024 ?
Zinc
- Ebola tulee leviämään vielä Eurooppaan
- Korona jatkuu vielä vuosia ja muuntuu pahemmaksi, toinen aalto syksyllä
- Antibioottiresistenssi on tulevaisuuden suurin uhkakuva ja toteutumassa alle 10 vuodessa
- Lääketiede ottaa takapakkia
Ja kaiken tämän jälkeen vielä ihmetellään, miksi ihmiset eivät enää halua lapsia? Synnytykseenkin kuollaan tulevaisuudessa erittäin helposti, kiitos turhien antibioottikuurien.
Lapsia ei pitäisi enää tehdä kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuollaan kaikki ebolaan niin kuin muutama vuosi sitten.
Ei sillä, nämä joukkopsykoosit on ihan viihdyttävää seurattavaa.
Ebola ei ole yhtä salakavala kuin covid-19.
Maailma on jo tuhottu. Meillä ei ole enää tulevaisuutta eikä toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että suurin ongelma tulee olemaan antibiooteille resistentit bakteerit. 10 vuoden päästä voi kuolla (nyt) helposti hoidettavaan virtsatietulehdukseen.
Minullaon vähintään kolme vitsistä vuodessa, joten tiedän nyt miten kuolen. Noloa. Kupsahtaa nyt pissitulehdukseen..
Ebolaan on rokote, se EI pääse leviämään. Se myös tarttuu vain eritteistä, joten, jos et nyt ihan vallan hysteeriseksi heittäytyisi.
Ebola leviää vain ruumisnesteiden välityksellä, vaikka positiivinen lentäisi Afrikasta Eurooppaan ei hän sitä levittäisi. Tauti EI tule Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ebolaan on rokote, se EI pääse leviämään. Se myös tarttuu vain eritteistä, joten, jos et nyt ihan vallan hysteeriseksi heittäytyisi.
Jenkemin haistelijoiden maailma on toisenlainen monellakin tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain Afrikassa ja sitä on jatkunut jo hemmetin kauan. Tietäisit, jos seuraisit medioita.
Ebolaa on ollut avoimien rajojen Euroopassa ja taitaa tulla kohta uudelleen:
Ebolavirus tunnistettiin vuonna 1976, kun Zairessa (nykyinen Kongon demokraattinen tasavalta) puhkesi ebolaepidemia. Sen jälkeen tautia on havaittu ihmisillä Kongon demokraattisessa tasavallassa, Ugandassa, Sudanissa,[1] Gabonissa, Guineassa, Sierra Leonessa ja Senegalissa. Vuonna 2014 puhkesi ennennäkemättömän laaja Länsi-Afrikan ebolaepidemia, ja tauti levisi myös Liberiaan ja Nigeriaan sekä yksittäistapauksina muun muassa Espanjaan, Yhdysvaltoihin ja Maliin.[2] Sittemmin elokuusta 2018 lähtien Kongon demokraattisen tasavallan ebolaepidemia on levinnyt maan koillisosissa.[3][4]
Kyllä minä ainakin olen huolissani ebolasta afrikalaisten salajuoni valkoisten kukistamiseksi.
On sitä ollut muuallakin Euroopassa, Espanjan lisäksi Makedoniassa:
Syys-lokakuun vaihteessa 2014 tauti alkoi herättää maailmanlaajuista huolta. Syyskuussa muun muassa Yhdysvallat ja YK:n turvallisuusneuvosto julistivat taudin turvallisuusuhaksi.lähde? Muutamia ebolatapauksia ilmeni lokakuun alussa Yhdysvalloissa, Espanjassa ja Makedoniassa. Espanjassa ja Yhdysvalloissa tauti tarttui sairaaloissa ebolapotilaista heitä hoitaneisiin.[38] Ebolan pelättiin alkavan levitä Yhdysvalloissa ja Euroopassa.[39] Muun muassa Britanniassa harjoiteltiin ebolan vastaisia toimia epidemian varalta. Lääkärit ilman rajoja -järjestön mukaan maailmaa uhkasi ebolapandemia. Toisaalta monet asiantuntijat kiistivät laajan epidemian mahdollisuuden länsimaissa[26][40] ja arvioivat ebolan olevan enemmän uhka köyhissä maissa.[41][42] Monet länsimaat aloittivat kuumeen mittaamisen niille lentomatkustajille, joiden matkustushistoria oli epäilyttävä.[43] Suomessa ulkoministeriö suositteli välttämään matkustamista Liberiaan, Sierra Leoneen ja Guineaan.[44]
E. Tillanen kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen huolissani ebolasta afrikalaisten salajuoni valkoisten kukistamiseksi.
Onks Pif taas kaatunut?? Voi sentään.
pska sivu kirjoitti:
E. Tillanen kirjoitti:
Onks Pif taas kaatunut?? Voi sentään.
Kuka Pif?
ei ole