Toivottavasti se ypäjältä kadonnut varsa löydetään.
Niin ikävä tapaus. Harmi että omistajan piti tehdä rikosilmoitus häneen kohtaan tehtyjen syytöksien osalta että hän olisi varastanut ne. Rakastan hevosia enkä voi käsittää miten se varsa on kadonnut.
Joku on minun näkemyksestäni hoitanut sen pois sieltä varastamalla sen omistajalta mutta on kyllä päätöntä väittää että omistaja olisi itse varastanut oman varsansa.
Kommentit (17)
Ei sitä omistajaa oo mistään syytetty...
Mikä on tämä tuntematon soitto, että 7,5km päässä? Kai poliisi numeron voi selvittää etc?
Voi kun ihana pieni varsa jo löytyisi! 🤗
Mikä on tämä tuntematon soitto, että 7,5km päässä? Kai poliisi numeron voi selvittää etc?
Voi kun ihana pieni varsa jo löytyisi! 🤗
toivotaan sydämen pohjasta :), toivottavasti ei ole vain jonkun pilaviesti!
Kamu varsan on löydyttävä, kaikki peukut pystyyn! ☺️
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c6df79a8-e379-4160-a592-50128c038805
Sekava uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c6df79a8-e379-4160-a592-50128c038805
Sekava uutinen.
Ihan selkee uutinen. Omistaja ei halua julkisuutta, joten yhdistyksen puheenjohtaja on julkistanut asian ja pyytää apua etsinnöissä. Ja tätä puheenjohtajaa syytetään varkaaksi.
Se on varastettu ja pelkään, että tapettu, kun siitä näin iso haloo nousi.
Eräs ukko rehenteli, kun ei ole koskaan varastanut muuta kuin narunpätkän. Akkansa kysyi, mitä oli narun päässä?
Hevosia on jo muutenkin ihan liikaa. Toivottavasti on joku susi tai karhu saanu hyvän aterian.
t:Pekka vantaalta
Joku pieni poni on myös varastettu viime viikolla. Onkohan näillä jotain yhteyttä?
Varsa on luultavasti kuollut, koska eihän se selviä ilman emän maitoa. Hevosmiesten välien selvittelyä varmaan.
Sudet syöny tai teinit ampunu elukan. Mitä väliä.
Tuo varsan omistaja vastailee ihmisille todella töykeästi, vaikka porukka koittaa auttaa.. Epäilyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Se on varastettu ja pelkään, että tapettu, kun siitä näin iso haloo nousi.
Minulle tuli tälläinen näkemys heti kuin näin uutisen iltalehdessä.
Voi varsaparkaa! Samaa toivon minäkin. Kummaa, kun syytöksiin vain keskitytty, vaikka tärkeintä varsan löytyminen.