No, aiotko nyt mennä terassille?
Kommentit (16)
Mieli tekisi, mutta täytyy jatkaa riskiryhmäläisenä kotieristystä
En.
Siellä on kylmä ilma. Enkä muutenkaan istuskele terdeillä.
En, jos tekee mieli istua iltaa (tai päivää) ystävien seurassa jotain nauttien, istutaan tässä meidän omalla terassilla. Juomat edullisemmat ja varmasti oman maun mukaan, eikä tarvitse kuunnella terassien aukemisesta riemastuneiden känniläisten mölinää samalla, kun keskustellaan.
Kävin jo, oli mukavaa :) En juonut alkoholia.
En olisi mennyt muutenkaan, joten en nytkään. Joskus kesällä saatan käydä jos sattuu mukavasti kohdalle.
Yritän muistaa, milloin viimeksi olen ollut terassilla. Mahdollisesti kesällä 2016. Täysi-ikäisyyttä takana 23 vuotta ja terassilla istumiset laskettavissa kahden käden sormilla. Eipä ole suunnitelmissa mennä.
Vierailija kirjoitti:
En olisi mennyt muutenkaan, joten en nytkään. Joskus kesällä saatan käydä jos sattuu mukavasti kohdalle.
Minäkään en terasseista niin välitä, mutta reissussa on kiva käydä kahvilla tai vaikka limulla jossain kauniissa paikassa sijaitsevassa kahvilassa. Tänä kesänä jää sitten väliin kun tämä rajoitusaika piti näiden vtun minäminä-vapaamatkustajien prseillä täydellisen tehottomaksi. Tuolla rahalla mitä tämä maksoi olisi saatu korona nitistetyksi Suomesta ja ihmiset (myös ne riskiryhmiin kuuluvat) olisi voineet elää huolettomammin, liikkua ihmisten ilmoilla ja kuluttaa rahaa sekä palveluita.
Minä olen käynyt normikesäisin viikoittain terasseilla. En toki kaljaa juomassa vaan sään salliessa olen lounastanut aina ulkona ja tähän päälle vielä kahvitellut kavereiden kanssa useamman kerran viikossa jonkin kahvilan/ravintolan terassilla. Ja muutamana viikonloppuna istunut iltaakin.
Tänä kesänä kaikki tämä jää väliin.
Vastasin en, mutta siis aion kyllä tänä kesänä jonakin päivänä mennä, en mene nyt vähään aikaan. Kaupunkilla kulkiessa on hyvä katsoa sellainen terassi jossa on hyvin tilaa ja poiketa siihen. Ei mitään erikoista hinkua ole.
Jep huomenna töihin terdelle :) pääsen ensimmäistä kertaa harjoittelemaan anniskelua käytännössä.
En mene koska en käytä alkoholia. Muuten menisin.
Vierailija kirjoitti:
En mene koska en käytä alkoholia. Muuten menisin.
Ei kai terassilla ole pakko olutta juoda. Pyydä vaikka cokista tai jääteetä sen sijaan.
En mene koska olen tälläinen kitupiikki ja pakonomaisesti vertaan hintoja. Olut marketissa maksaa halvimmillaan alle euron.