Paljostako olisit valmis kaitsemaan kolmea alle 5-vuotiasta?
Kommentit (31)
Nykyisestä työstäni saan n. 30 euroa tunti, eli missään tapauksessa en alle sen. Lisäksi tarvitsisin ainakin kuulosuojaimet, pitkävartisia kumihanskoja, ym. tarpeistoa.
Hirvittävä työ. Miten kukaan voi myydä itsensä tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me maksetaan lukioikäiselle teinillä 8 €/h + palkan sos.kulut + matkat. Sen lisäksi on tapaturmavakuutus. Lastenhoidon lisäksi, käy joskus erikseen siivoamassa tai muuten autamassa kotitöissä.
Ja palkkakulut käytetään kotitalousvähennyksenä verotuksessa, joka tulee suoraan verosta eli merkittävä etu.
Oikeastiko teini hoitaa päivät kolmea alle kouluikäistä kahdeksalla eurolla tunti?? En olisi päästänyt lastani tekemään tuollaista sopimusta. Vastuu on kova ja hinnan pitäisi olla sen mukainen.
Sori, meillä 6v ja 8v lapset. Juu, en minäkään jättäisi teini-ikäiselle kolmea alle kouluikäistä lasta.
Voisin tulla vahtimaan, jos ei ihan pieniä (vauvoja). Piirretyt pyörimään ja karkkia niille ja minulle.
Jos ajatellaan vaikka 2-3 tuntia niin 50euroa.
Se nyt taas riippuu ihan TÄYSIN siitä miten kyseiset muksut on kasvatettu.
Jotkut 3-5 vuotiaat ovat mainioita (vaikka välillä rääkyä mukaan mahtuukin), kuinka kauan pitää vahtia, ja mitä kaikkea siihen kuuluu. Jos on hyvin kasvatettuja muksuja, ne voi tuoda meille kertaluontoiseen yökylään kulut korvataan + pizzaa ja limua palkalla vanhempien mennessä ulos. Käydään kaupassa, syödään lättyjä, leikitään Legoilla, pelataan angry birdsiä tai mitä lie muksut nykyään tekevät (saavat opettaa minua) jne kunnes väsyttää.
Jos ovat huonosti kasvatettuja, ja pitäisi itse päivätyönä vahtia vaikkapa vuoden päivät, mihinkään ei voi viedä kun heti on pahanteossa, tappelevat, rikkovat, saa hävetä käytöstä julkisilla paikoilla (EI NÄÄ OO MUN KASVATTAMIA): Yksi kiipeää puun latvassa, toinen tunkee päätään jumiin vessanpönttöön, kolmas juoksee autotiellä - Ei onnistu. Olisin mitä todennäköisimmin yksinkertaisesti kykenemätön suoriutumaan siitä riippumatta palkasta tai muusta.
Riippuu lapsista ja millaisella aikataululla.
Meinasitko ottaa takaisin kun ovat aikuisia?
100e/h plus likaisen työn lisä vaipanvaihdosta.
Kakskymppiä tunti.