Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan 1-vuotiaani nukkumaan???

06.07.2006 |

Meillä on hirveä ongelma saada 1-vuotiaamme nukkumaan iltaisin. Aikaisemmin hän nukahti syliin maidon avulla, mutta se ei toimi enää. Kun yrittän nukuttaa sylissä hän huutaa, potkii ja nipistää mua. Sänkyyn kun laittan hän rupee huutamaan ja itkemään aivan hysteerisenä eikä mikään auta muu kuin pois nostaminen. Illat ovat venyneet viime aikoina kello 23 asti vaikka hän ennen meni nukkumaan kahdeksalta. Yhdeltätoista hän on jo niin rättiväsynyt että nukahtaa syliin maidolla, mutta eihän sellainen valvominen voi jatkua kun herra on sitten niin väsynyt aamupäivällä. Tänä iltana sain hänet nukahtamaan vaunuihin, mutta enhän mä voi raahata vaunut yläkertaan joka ilta. Joku ratkaisu tähän ongelmaan on saatava ja nopeasti, koska tämä rasittaa hermoja aivan hirveesti. Olisin todella kiitollinen jos jollakin olisi hyviä neuovja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy neuvolasta miten toimii.

Vierailija
2/2 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin liian sähäkästi nappulaa... Siis meillä meni vain pari iltaa ja nyt nukahtaa itse sänkyyn, kun sie sinne ja antaa maitopullon käteen. Tyttö on 1,5 vee ja nukahtanut puoli vuotta itse sänkyynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla