Muita joille ei Kelan rahat ole tulleet? Maksupäivä tänään eikä penniäkään näy
Mit vit. Enhän mä ruokaa olis halunnutkaan ja silleen.
Kommentit (43)
Mikä raha? Asumistuki vai toimeentulotuki vai työttömyyskorvaus? Onko tullut päätös ja oletko tarkastanut maksupäivän?
Joko suu napsaa?
On näköjään tullut tribuutit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä raha? Asumistuki vai toimeentulotuki vai työttömyyskorvaus? Onko tullut päätös ja oletko tarkastanut maksupäivän?
Työttömyyskorvaus. Päätös tuli jo kolme viikkoa sitten, olen tarkistanut maksupäivän ja tilinumeron. Mutta eipä näy ei.
ap
Eipä ole asumistuki tullut. Pankkina S-Pankki
En tiedä onko kelan rahat tullut. Ne menee suoraan säästötilille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyskorvaus. Päätös tuli jo kolme viikkoa sitten, olen tarkistanut maksupäivän ja tilinumeron. Mutta eipä näy ei.
ap
Mikä pankki? Joskushan on kuun alussa ongelmia joissakin pankkiryhmittymissä noiden etuuksien kanssa. Odota hetki ja seuraa mediaa että onko jollakin pankkiryhmittymällä ongelmia. Aina voit ottaa yhteyttä Kelaan mutta voi olla ma-aamuna ruuhkaa. Yleensä ne tulee päivän mittaan jos jollakin pankilla on ongelmia.
ps. eihän sinulla ole mitään takautuvia perimisiä Kelalla että olisit saanut esim. toimeentulotukea tai muuta tukea joka otetaan sitten myöhemmin myönnetystä työttömyyskorvauksesta takaisin?
Mulle on tullut tt-tuki. Nordea. Maksupäivä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Työttömyyskorvausta ei makseta kertomallasi tavalla. Jos päätös on tullut jo 3 vkoa sitten ja maksu tänään, kyseessä on luultavimmin toimeentulotuki.
Mäkin olen 20 vuoteen ensimmäistä kuukautta kela-rahoilla. Asunto ei mene kaupaksi, ja mieskin lomautettu. Ihan uusi tilanne itselle tämä "rottailu".
Ei tullut mullekaan vielä, S-pankkiin. Tosin mullakin ne menee suoraan säästötilille :D
Asumistuki ja toimeentulotuki tullut. Joskus oli niin että näkyi vasta klo 12 päivällä. Mulla POP pankki.
Vierailija kirjoitti:
Töihin.
Videokuvaa työttömästä
Mene kysymään naapurin työtä tekevältä avustusta. Sama asiahan se on.
Kaiken korona-uutisoinnin jalkoihin jäi se pikku uutinen, että sosiaalietuudet on lopetettu.
Hei, mullakin on S-pankki eli ilmeisesti ongelma on sitten siellä päässä. k.o. pankin sivuilla ei tosin mitään sanota. Ei tässä mitään, odottelen rauhassa. Käväsin suihkussa ja keitin kahvit, jospa ne puoleen päivään mennessä tulisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kelan rahat tullut. Ne menee suoraan säästötilille
Miksi alapeukut? Eikö kelan tukia saava saa säästää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Työttömyyskorvausta ei makseta kertomallasi tavalla. Jos päätös on tullut jo 3 vkoa sitten ja maksu tänään, kyseessä on luultavimmin toimeentulotuki.
Onpa jännä. Miksi sitten mulle tuli työttömyyskorvaus tänään, päätöksen sain 14.5. Selitätkö tämän?
Ap, mulla on osuuspankki ja on tullut rahat.
Eri
Asumistuki tuli.
Työkkärit kiertää eri tahtiin.
No eiköhän ne sieltä tule. Ellei oo rahat loppuneet valtiolta. On ne niin käsittämättömiä summia mitä aina näin kuun eka päivä maksellaan... Tulee mullekin 520 asumistukea. Mutta vielä on lapsilisistäkin jäänyt rahaa niin ei tässä nälkään heti kuolla.