Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille ei Kelan rahat ole tulleet? Maksupäivä tänään eikä penniäkään näy

Vierailija
01.06.2020 |

Mit vit. Enhän mä ruokaa olis halunnutkaan ja silleen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ne sieltä tule. Ellei oo rahat loppuneet valtiolta. On ne niin käsittämättömiä summia mitä aina näin kuun eka päivä maksellaan... Tulee mullekin 520 asumistukea. Mutta vielä on lapsilisistäkin jäänyt rahaa niin ei tässä nälkään heti kuolla. 

Vierailija
2/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä raha? Asumistuki vai toimeentulotuki vai työttömyyskorvaus? Onko tullut päätös ja oletko tarkastanut maksupäivän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko suu napsaa?

On näköjään tullut tribuutit.

Vierailija
4/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä raha? Asumistuki vai toimeentulotuki vai työttömyyskorvaus? Onko tullut päätös ja oletko tarkastanut maksupäivän?

Työttömyyskorvaus. Päätös tuli jo kolme viikkoa sitten, olen tarkistanut maksupäivän ja tilinumeron. Mutta eipä näy ei.

ap

Vierailija
5/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole asumistuki tullut. Pankkina S-Pankki

Vierailija
6/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kelan rahat tullut. Ne menee suoraan säästötilille

Vierailija
7/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin.

Vierailija
8/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyskorvaus. Päätös tuli jo kolme viikkoa sitten, olen tarkistanut maksupäivän ja tilinumeron. Mutta eipä näy ei.

ap

Mikä pankki? Joskushan on kuun alussa ongelmia joissakin pankkiryhmittymissä noiden etuuksien kanssa. Odota hetki ja seuraa mediaa että onko jollakin pankkiryhmittymällä ongelmia. Aina voit ottaa yhteyttä Kelaan mutta voi olla ma-aamuna ruuhkaa. Yleensä ne tulee päivän mittaan jos jollakin pankilla on ongelmia.

ps. eihän sinulla ole mitään takautuvia perimisiä Kelalla että olisit saanut esim. toimeentulotukea tai muuta tukea joka otetaan sitten myöhemmin myönnetystä työttömyyskorvauksesta takaisin?

Vierailija
9/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut tt-tuki. Nordea. Maksupäivä tänään.

Vierailija
10/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Työttömyyskorvausta ei makseta kertomallasi tavalla. Jos päätös on tullut jo 3 vkoa sitten ja maksu tänään, kyseessä on luultavimmin toimeentulotuki.

Vierailija
11/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 20 vuoteen ensimmäistä kuukautta kela-rahoilla. Asunto ei mene kaupaksi, ja mieskin lomautettu. Ihan uusi tilanne itselle tämä "rottailu".

Vierailija
12/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mullekaan vielä, S-pankkiin. Tosin mullakin ne menee suoraan säästötilille :D 

Vierailija
13/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki ja toimeentulotuki tullut. Joskus oli niin että näkyi vasta klo 12 päivällä. Mulla POP pankki.

Vierailija
14/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin.

Videokuvaa työttömästä

Vierailija
15/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kysymään naapurin työtä tekevältä avustusta. Sama asiahan se on.

Vierailija
16/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken korona-uutisoinnin jalkoihin jäi se pikku uutinen, että sosiaalietuudet on lopetettu.

Vierailija
17/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mullakin on S-pankki eli ilmeisesti ongelma on sitten siellä päässä. k.o. pankin sivuilla ei tosin mitään sanota. Ei tässä mitään, odottelen rauhassa. Käväsin suihkussa ja keitin kahvit, jospa ne puoleen päivään mennessä tulisi. 

ap

Vierailija
18/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kelan rahat tullut. Ne menee suoraan säästötilille

Miksi alapeukut? Eikö kelan tukia saava saa säästää?

Vierailija
19/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Työttömyyskorvausta ei makseta kertomallasi tavalla. Jos päätös on tullut jo 3 vkoa sitten ja maksu tänään, kyseessä on luultavimmin toimeentulotuki.

Onpa jännä. Miksi sitten mulle tuli työttömyyskorvaus tänään, päätöksen sain 14.5. Selitätkö tämän?

Ap, mulla on osuuspankki ja on tullut rahat.

Eri

Vierailija
20/43 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki tuli.

Työkkärit kiertää eri tahtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä