Back to the future, aikamatkallani .. lähikaupan kassa -Zinccis
Olin morjestestutuksi tullut lähikaupan kassan kanssa päältä parikymppisenä.
Kävin sitten samaisen lähikaupan kassalla 3kymppisenä silloisen tyttöystävän kanssa, vaikka olinkin jo muuttanut. Tuo kaupan kassa sitten möläytti, että aijaha, että sä tykkäät sitten vanhemmista ja vähän rumemmista naisista.
Luuli siis, että olen viellä 2kymppinen ..
Mitäköhän se tarkoitti tuolla ?
Zinc
Oliko kiinnostunut ?
Kommentit (7)
Toisen kerran Oululaisessa kaupassa myyjä morjesti minulle.
Olin matkalla lappiin. En tuntenut ..
Zinc
Muutin sitten siihen muutaman sadan metrin päähän 10 vuotta myöhemmin ja näin tätä kassaa usein.
Silloin ymmärsin miksi se morjesti mua matkallani lappiin .. kun en tuntenut sitä.
Espanjassa minua katsoi hotellin respa silmät auki sirrillään, kun kävin siellä uudestaan lomalla uuden tyttöystävän kanssa.
Eka kerralla mulla ei ollut partaa, toka kerralla oli.
Joka toinen päivä oli parta, joka toinen päivä ei ;) Ja joka kerta meni respaan eri tyttöystävän kanssa.
Vähäx oli se Respa ihmeissään, että mikä gigolo tuo on .. ;)
Zinc
Sille respalle (han) kyse oli vaan seuraavasta päivästä / tai jopa samasta päivästä ..
Zinc
Rupesin muisteloimaan näitä, kun joskus joku ämmä haukkoi happea, kun menin samaan hissiin.
Joku siitä inisi tänään..
Reläx .. se oli 10 vuotta sitten. Miten mä voin tietää teijän coronoista 10 vuotta etukäteen ..
Zinc
Ja tuskin mulla 10 vuotta sitten mitään coronaa oli ;)
Eikö kellään ole mitään sanottavaa ?
Zinc
Häh!
Ihmeellinen keskustelupalsta, missä ei osata keskustella!
Muistakaa, että siinä 2023/24 korvilla Trump twiittaa Suomen hiilivoimaloista !!
Zinc
Olin siis 10 vuotta myöhemmin käymässä tuossa kassalla, mutta kassalle se oli vain seuraava päivä ..
Zinc
Luult, et oon vielä kakskyt ..