Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 5kk vauvalle vaihtaa vaunukopan rattaisiin?

Vierailija
31.05.2020 |

Meillä siis vajaa 5kk vauva. Kopassa hikoilee tosi paljon vaikka olisi vain vähän vaatetta päällä. Lisäksi koppa ei suojaa auringolta kovin hyvin, pitäisi viritellä harsoja eteen jolloin vaunujen lämpötila kohoaa vielä herkemmin.

Voiko siis ratasosaan jo siirtyä? Meillä sitä ei saa ihan makuulleen mutta aika lähelle. Vauva ei osaa istua mutta on muutoin aika jäntevä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin laitettiin jo 4 ja puolen kk ikäisenä kun vihasi olla makuuasennossa 3kk jälkeen.

Sama esikoisen kanssa eikä mitään ongelmaa.

Vierailija
2/5 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko, ap, ajatella muitakaan asioita ihan itse??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lihakset ei ole riittävän hyvät kehon kannatteluun. Sitten kun istuu itse lattialla on ok.

Vierailija
4/5 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko, ap, ajatella muitakaan asioita ihan itse??

Kiitos antoisasta viestistäsi! Harmi että sinulla on ikävä olo näin aurinkoisena päivänä.

Tässä on mielestäni eri koulukuntia, jotkut siirtyvät vasta puolen vuoden jälkeen kun vauva osaa istua ja jotkut jo aiemmin, esim koska vauva ei viihdy vaunuissa. En kuitenkaan tarkoituksella halua pilata vaikka vauvan selkää, siksi kysyn vinkkejä kokeneemmilta. Ap

Vierailija
5/5 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koppaa ollutkaan. Alusta asti oli vauva rattaissa. Selkänoja vaan oli aluksi makuuasennossa. Hereillä ollessa alettiin vähän nostaa selkänojaa jo muutaman kuukauden ikäisestä alkaen. Nukkumaan tietenkin laitettiin täyteen makuuasentoon niin kauan kun rattaissa nukkui. Täyteen istuma-asentoon nostettiin selkänoja vasta sitten, kun osasi oikeasti istua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi