Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linja auki ystäväpariskunnan kanssa pannessa

Pari3237
31.05.2020 |

On sairaan kiihottavaa harrastaa seksiä näin. Tämä(kin) temppu lähti minun mieheni ja hänen kaverinsa pelleilyistä, kun hän kerran soitti miehelleni samalla kun minä otin suihin. Mieheni vastasi ja kertoi mitä minä hänelle teen samalla. Ei mennyt montaa päivää, kun tämä mies soitti ja kertoi, että olen tässä naimassa. Meillä on ollut aina aika roisia huumoria tämän pariskunnan kanssa. En olisi uskonutkaan, kuonka kiihottavaa on harrastaa näin seksiä. Muutamat kerrat ollaan nyt tehty näin, että molemmissa päissä on kaiutin päällä ja kuullaan siis toistemme touhuja. Joo, tiedän outoa on, mutta tosi kiihottavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli kun heräsin

Vierailija
2/3 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi olettekin sitten pareja vaihtelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen varattu mies ja parin kuukauden ajan olen erään saman ikäluokan todella eroottisen ja seksuaalisesti aktiivin , hyvännäköisen varatun naisen kanssa harrastanut viestittelyä, vaikkemme etäisyyden takia voi tavatakaan .Olemme joskus nähneet työasioissa kerran lyhyesti

Kaikki alkoi tavallisesta asiakaspuhelusta etätöissä yksin kotona ollessani. Puheemme meni jostakin kumman syystä vihjailevaksi ja kohta seksiasioihin. Hän oli heti samalla aaltopituudella

Huomasimme, että olemme kumpikin liitossa, jossa toinen on passiivinen ja me aktiiveja. Hänellä on ihanan seksikäs, pehmeä ääni ja hän on todella avoin seksuaalisesti kuten minäkin. Minunkin ääneni kuulemma kiihottaa häntä.

Sitten kerran hän yllättäen kertoi viestillä viikonloppuna, että nyt hän on jo alasti sängyssä ja he pian rakastelevat, kun oli saanut miehensä innostumaan kerrankin, kuulemma parin viikon tauon jälkeen. Aivam liian harvon hänelle. Silloinkin hänen piti odotella sängyssä alasti miestä, kun tv-ohjelma niin kiinnosti...Sitten tunnin päästä kertoi mitä olivat tehneet, miten jne

Minäkin sitten kerroin seuraavalla kerrallamme samoin hänelle vähän ennen ja jälkeen jne. Se on ollut tosi kiihottavaa. Olemme vaihtaneet joitakin tuhmia kuviakin kiihotukseksi.. Hän on kertonut joskus juuri ennen kuin alkaa masturboida puutteessaan mitä aikoo tehdä ja missä.Joskus soittelemmekin lyhyesti työasioissa. Puhelinseksiä ei ole ollut.

Luulen, että emme varmaan tapaa livenä seksissä koskaan ja varmaan tämäkin loppuu joskus pian. Ihanaa vaihtelua ollut kumminkin näin korona-aikaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän