Pahat mt ongelmat pilaa koko elämäni
Onko muita......pelolla odotan koska mies jättää yksin ja lapset ei halua nähdä enää
Kommentit (14)
Oon hakenut apua ja ollaan avun piirissä jo...
Ap
Oireina keväisin monesti iskee mania ja sitten joskus psykoottisia oireita.
Ap
Oireina keväisin monesti iskee mania ja sitten joskus psykoottisia oireita.
Ap
Eikös noihin ole lääkkeet olemassa, käsittääkseni on.
Miksi et käytä lääkkeitä?
Tuttavallinen on kaksisuuntainen mieliala häiriö, johon kuuluu manian ja masennuksen vaihtelu, ja lääkkeillä hän pärjää sairauden kanssa hyvin.
Miksi sinä et pärjää, ap?
pelkkä jalat leveillään makaaminen ei tee sinusta äitiä
Vierailija kirjoitti:
Tuttavallinen on kaksisuuntainen mieliala häiriö, johon kuuluu manian ja masennuksen vaihtelu, ja lääkkeillä hän pärjää sairauden kanssa hyvin.
Käytän säännöllisesti lääkkeitä. Kohta aloitetaan uusi lääke.
Ap
suren miehen puolesta kirjoitti:
pelkkä jalat leveillään makaaminen ei tee sinusta äitiä
Tähän mä en viitsi edes vastata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa syyllistämistä. Kaikkille lääkkeet ei auta tai oikeaa lääkettä ei ole vielä löytynyt.
Mielenterveysongelmat on raskaita kaikille, myös omaisille. Jos oot tuossa tilanteessa niin sanoisin että kaikille on parasta että otatte etäisyyttä. Miestäsi tuskin saat takaisin, mutta jos olosi alkaa parantua niin lapset saattaisivat joskus voida antaa sulle anteeksi ja rakentaa uudelleen vanhemmuus-lapsi suhteen. Toki sekin on heidän päätöksensä.
Mutta joo, onhan se yhtä helvettiä. Ite olen huolissani kun mies pysyy rinnalla ja kärsii, ja toipumiseni on ollut niin helvetin hidasta. Ite aattelin että saattas jäädä vikaksi suhteeksi, tuntuu että on niin rikki että saako tästä edes millään ehjää. Olispa menny hoitoihin nuorena niin ehkä olis ollu vielä mahiksia olla tavallinen.
Minulla sama, mutta mies on näyttänyt, ettei jätä minua, vaikka miten sekoaisin. Lapset taad tarvitsevat perhettä, joten tuskin jättävät ainakaan ennenkuin omillaan pärjäävät.
Olen siis yli 90% ajasta normaali vain keväisin tulee ongelmia....valon takia.
Ap
Hae apua ihan teidän kaikkien vuoksi