Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö te miehiä, jotka pitävät kuukautisia jotenkin kammoksuttavana asiana?

Vierailija
31.05.2020 |

Täällä oli joskus juttua jossa useampi kertoi että ex-miesystävä on pitänyt kuukautisia jotenkin saastaisina tms. Onko kohdallesi osunut moista?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voisi harrastaa vuodon aikana muttei kehtaa ostaa kuukautissuojia.

Vierailija
2/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaikki miehet ovat olleet ihan normaaleja ihmisiä, joilla ei ole mitään outoja ajatuksia. Jos jollakin siis jotain tuon suuntaisia ajatuksia on, niin olen varma, että hänellä on paljon muitakin ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä. Kun olin hänen luonaan ja oli menkat, niistä ei saanut mainita. Seksistä piti silloin kuitenkin kieltäytyä, mutta sanaa ei saanut sanoa vaan piti sanoa "nyt on punainen kausi" Siteet piti kuljettaa yksitellen paperiin käärittynä ulkoroskikseen. Kun vessan lattialla oli millin kokoinen veritahra, jynssäsi lattian kolmeen kertaan kloriitilla ja juuriharjalla, hanskat kädessä ja suojus naamalla.

Luoja mitä käytöstä kolmekymppiseltä ukolta.

Vierailija
4/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tutusta miehestä tiedän, että häntä inhottaa menkkaveri, samoin kuin veri yleensäkin. Ei näistä ihan hirveän paljon puhuta miesten kesken, mutta uskoisin useimpien ikäluokassani suhtautuvan aika neutraalisti.

M37v

Vierailija
5/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole osunut kohdalle. Ovat suhtautuneet niihin jopa paremmin kuin minä itse, syvästi vihaan kuukautisia ja toivon, että ne saisi pois jotenkin kokonaan ilman, että siitä olisi haittaa muutoin.

Vierailija
6/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ettei ole paksuna. Hieno juttu.

Vierailija
7/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystävä. Ei nyt ollut vielä mies mutta täyttämässä 18 kuitenkin. Jos tarvitsin kaupassa siteitä, minun piti mennä eri kassalle maksamaan ne ja teeskennellä kauppareissun ajan etten tunne tyyppiä.

Vierailija
8/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli. Kun kaupasta tarvitsi siteitä, ostoslistaan merkattiin vaan punainen piste. Ei saanut kirjoittaa esim "suojia" Asuimme maalla ja lähin kauppa kaukana, siksi niitä ei päässyt itsekään ostamaan ennenkun saimme siskon kanssa yhteisen mopon. Siteet piti säilyttää omassa vaatekaapissa vaatteiden alla. Saunaan ei ollut mitään asiaa kuukautisten aikana ja sen jälkeen viikkoon. Jos oli jotain kipuja, särkylääke piti ottaa salaa tai muuten se oli "huomionhakuista ak kojen draamailua"

Vierailija
9/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisiakin, itseasiassa suurin osa naisista varmaan vihaa niitä.

Vierailija
10/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää ällötti menkat eikä halunnut seksiä kuukautisten aikaan. Aiemmin menkat ei ole olleet ongelma kenellekkään.

Vierailija
11/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, josta en vielä tiennyt, oliko kyseessä jo miesystävä vai ei, suhtautui kuukautisiin hyvin kummallisesti. Hän ei halunnut tietää niistä mitään, ja lyhyen mutta omituisen suhteemme aikana ongelmaksi muodostui se, millä tavalla minun olisi pitänyt sanoa hänelle, että seksi ei nyt onnistuisi kuukautisten vuoksi. Kertoa ei saanut, mutta jotenkin oli pakko kertoa, jottei jatkuvasti pöksyihin pyrkivän miehen olisi tarvinnut törmätä kuukuppiin.

Tuo tyyppi oli kyllä aikamoinen sekopää. Hän ylpeili sillä, ettei ollut koskenut kumpaankaan ex-vaimoonsa sen jälkeen, kun oli selvinnyt, että nämä olivat raskaana. Hänen itsensä mukaan kysymys oli vain valtavasta kunnioituksesta naisia kohtaan (kunnioitus näemmä ilmeni naaman vääntymisestä inhon ilmeeseen). Hän ei sietänyt myöskään minkäänlaista sairautta muissa ihmisissä, ei edes pientä päänsärkyä. Omasta flunssastaan hän kyllä osasi tehdä suuren luokan operetin.

Olen 80-luvun nuori, joten sukupolveni miehillä lienee nuorempia enemmän sekä tietämättömyyttä että uskomuksia kuukautisista. Mutta luulinhan minäkin ahaa-elämykseen saakka, että kuukautisvuoto on sinistä.

Vierailija
12/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oma mieheni. On veri/piikki/lääkäri kammoinen. Ei pidä kuukautisia saastaisina. Ei haittaa tämä mitenkään minua

Vierailija
13/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas sperman koostumus ja ulkonäkö on paljon ällöttävämpää kuin kuukautisveren. Muistuttaa räkää tai ysköstä.

Vierailija
14/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisia mieslapsia. En kelpuuttaisi.

Vierailija
15/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksä täälläkin. Kaikki kuukautisiin liittyvä oli hyi niin ällöä (nyt puhutaan ihan aikuisesta ihmisestä) Myös jos tiesi minun käyttävän tamponia, oli siitä mustasukkainen. Kuljin kuulemma silloin aina "v*ttumaisen tyydyttynyt ilme naamallani"

Vierailija
16/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhden yhtä naista joka vihaisi kuukautisiaan ja tunnen paljon naisia. Kuukautisiin suhtaudutaan lähinnä neutraalisti tai vahvimmillaan saatetaan sanoa jotain, että "menkat alkoivat, voi paska", mutta mitään voimakkaita vihan tunteita ei todellakaan kukaan tunne.

Vierailija
17/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies. Menkkojen aikaan piti käyttää eri pesuaineita (siis shampoota myöten) kuin hän, etten vaan olisi saastuttanut niitä.

Vierailija
18/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhden yhtä naista joka vihaisi kuukautisiaan ja tunnen paljon naisia. Kuukautisiin suhtaudutaan lähinnä neutraalisti tai vahvimmillaan saatetaan sanoa jotain, että "menkat alkoivat, voi paska", mutta mitään voimakkaita vihan tunteita ei todellakaan kukaan tunne.

No en ole kyllä niistä riemuinnut. Voimakasta vuotoa 10 päivää, isoja hyytymiä, kovat kivut, vatsa ripulilla. Yösiteet tursui yli verta ja hyytymiä, vaatteet veressä kuten sänkykin. Kuukuppi ja tampoonit ei käy. Hormonikierukka paransi huikeasti elämänlaatua, nyt vain pienet vuodot

Vierailija
19/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan aikuinen, tervejärkinen mies ei kammoksu kuukautisia vaan suhtautuu niihin neutraalisti. Nämä menkoista järkyttyvät miehet ovat niitä samoja, jotka eivät myöskään voi millään uskoa että naisilla kasvaa kainalo- tai säärikarvat tai että naiset käyvät kakalla.

Vierailija
20/32 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve naisilla on hieroa niitä kuukautisiaan miesten naamalle? 

Se on arkinen asia joka toistuu joka kuukausi ja vaikuttaa useimmilla jollain tavoin elämään. Aika hankalaa elää yhdessä jos ei voi sanoa että pitää ehtiä kauppaan kun tamponit loppui tai en nyt tule saunaan kun on kuukautiset tai että olen kipeänä menkkojen takia. Ihmeellistä ja outoa että pitäisi salailla noin arkista asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän