Autopaikkani on puun alla ja linnut paskovat taukoamatta autoni päälle. Mikä avuksi?
Asun kerrostalossa ja muita autopaikkoja ei ollut vapaana. Varasin paikan ja nyt huomaan linnun köntsän koristavan vähintään kerran viikossa autoani. Välillä linnuilla tuntuu olevan jokin saatanan sota ja autoani on sarjatulitettu useamman linnun voimasta.
Kommentit (41)
Odotas kun alkavat syödä aronia marjoja yms. Autosi maalipinta on pilalla, käytä suojapeitettä jos et halua, että niin käy.
Eräs kesä naakat kuorruttivat autoni paskalla.
Eikös niitä ole sellaisia suojapeitteitä? t.autoton
"Puut tossa parkkiksen vieressä olisi tosi ihania ja toisivat luontoa karuun kaupunkimiljööseen". Nämä autottomat suunnittelijaideoijat saisi viedä saunan taakse.
No voi herranjesta, luin että anoppimi on puun alla. Olisin sanonut, että vaihda anopin ja auton paikkaa.
Hommaa ressu auton päälle?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja todella kätevää olla peittelemässä ja riisumassa autoaan joka kerta kun lähtee liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja todella kätevää olla peittelemässä ja riisumassa autoaan joka kerta kun lähtee liikkeelle.
On kai se parempi kuin kirjaimellisesti paskainen auto?
Maailma pelastuu, kun autoaan saa olla jynssäämässä myrkkypesuaineilla viikoittain jotten ala muistuttamaan liikkuvaa paskakasaa.
Laita vaimo autonkatolle variksen pelättimeksi
Radio Novassa oli aiheesta viime keskiviikkona. Jollakin oli toiminut semmoinen leikkikumikäärme auton vieressä. Vaihteli sitten käärmeen paikkaa, että se "liikkuisi".
En todellakaan takaa, että toimisi, mutta näin joku kuuntelija väitti....
F
Ottaisin yhteyttä isännöitsijään ja pyytäisin puun poistamista sekä alennusta/hyvitystä autopaikan hinnasta siltä ajalta kun tämä ongelma on ollut olemassa. Taloyhtiössä pitää kohdella yhdenvertaisesti ja jos muiden autopaikoilla autot säilyvät puhtaana niin tämä on silloin asia, johon taloyhtiön pitää puuttua.
Kaiken lisäksi linnun ulosteet syövyttävät auton maalipinnan ja aiheuttavat terveydellistä haittaa joten taloyhtiölle saattaa muodostua asiassa korvausvelvollisuus mikäli eivät ryhdy viipymättä toimiin kun asia on tuotu vastuuhenkilön tietoisuuteen.
Pidät niille siipeilijäpaskojille kunnon puhuttelun, jos se ei tehoa, niin elsu!
Mä käännän aina auton peilit sisäänpäin pysäköidessäni ulos. Lintujen kakkaa ei voi muuten välttää. Ilmeisesti ne tekee tarpeitaan enemmän silloin, kun peilit on normaalissa asennossa.
Joku vinkkasi tästä keinosta minulle joskus, ja omalla kohdalla olen todennut, että se on kyllä auttanutkin.
Mutta on tämä kyllä ikävä ongelma. :(
Jos hifistellä tahdot niin kamerallinen liikkeentunnistin puuhun/ autoon osoittaen puuta kohti. Niitä on sellaisia joihin saa puheyhteyden kännykän avulla. Maksaa tosin muutaman satasen uutena. Kun lintu/linnut tulee kohdalle saat ilmoituksen puhelimeesi ja kameranäkymän tilanteesta. Siinä vaan mikki päälle ja alat esittää pelotteluääniä hätistääksesi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnittele menosi, onko pakko sahata eestaas?
Käy yöllä kuorimassa puu ympäri asti niin se ikävästi joudutaan kaatamaan pois kun lahoaa pystöön. Tai sitten kaatuu autosi päälle.
Puhu taloyhtiölle että voisiko puun kaataa.
Meillä ok-talon pihan joka kohta täynnä linnunpaskaa, ovat aivan hullaantuneet meidän pihasta. Luulisi että jossain vaiheessa uutena keväänä tajuaisivat mennä edes viereisen naapurin pihalle, mutta ei, aina vain meille. Kaadettiin yksi puu (muista syistä), vähän väheni paskat pihalla kun eivät ihan joka korkealta oksalta enää pystyneet tähtäämään monen metrin säteelle, mut terrori jatkuu. Pohdin vakavasti joidenkin räkättiloukkujen käyttöönottoa, sen jälkeen vien ne saatanat jonnekin siperiaan paskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä käännän aina auton peilit sisäänpäin pysäköidessäni ulos. Lintujen kakkaa ei voi muuten välttää. Ilmeisesti ne tekee tarpeitaan enemmän silloin, kun peilit on normaalissa asennossa.
Joku vinkkasi tästä keinosta minulle joskus, ja omalla kohdalla olen todennut, että se on kyllä auttanutkin.
Mutta on tämä kyllä ikävä ongelma. :(
Mitäs ne peilit nyt lintujen paskomiseen vaikuttaa? Onko niillä joku viha peilejä kohtaan? Vai oliko tää joku sellanen juttu että linnut haluaisivat paskoa veteen ja ajattelee peilien ja kiiltävien autojen olevan vettä?
Atomipommi