Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tehdä aloite kuntosalilla?

Vierailija
30.05.2020 |

Miten lähestyä naista joka on näyttänyt kiinnostusta? Onko kesken kyykkysarjan hyvä mennä kysymään kahville vai vasta treenien jälkeen? Haittaako jos on työtön? Olen melko hyvässä lihassa, riittääkö se kompensoimaan laihan lompakon ja heikon sosiaalisen statuksen?

Ehkä alkuun olis hyvä heittää jotain neutraalia ja reaktion perusteella tekee seuraavan siirron?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kyllä jänniä... Oikeasti, miten pihalla on mies, joka tulee vauvapalstalta edes leikillään kysymään tuollaista asiaa?

Kävin pari vuotta sitten yhden kauden (syksy-kevät) ajan kuntosalilla. Ei mennyt varmaan kuin kuukausi-pari, kun olin vakikävijöiden kanssa moikkausväleissä ja vaihdettiin joku repla kun kohdattiin. Olen parisuhteessa, joten en edes ollut heistä millään lailla kiinnostunut, mutta olisin kyllä purskahtanut nauruun, jos joku niistä umpimielisen näköisistä epäsosiaalisista yksin treenaavista tyypeistä olisi tullut pyytämään kahville! Jos ei edes siellä salilla saa heitettyä sujuvasti juttua ja tutustuttua, niin ei, ei pidä pyytää yhtään minnekään.

Kuulostat aika negatiiviselta ihmiseltä.

Ilmeisesti kuitenkin päinvastoin, koskapa olen se ihminen, jonka kanssa helposti heittäydytään juttusille ja jota pidetään mukavana ja seurallisena.

Vierailija
22/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakaroiden kehumisella on hyvä lähteä liikkeelle. Siis ei mitään "läähpuuh sullon hyvä perse"-läppää vaan itsevarmasti menet, hymyilet ja sanot moi, kattelin et sulla on timmit ja hyvät pakarat, lähtisitkö kahville? Siitä se lähtee.

Tämän jälkeen en treenaisi jatkossa salilla samaan aikaan tuollaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kyllä jänniä... Oikeasti, miten pihalla on mies, joka tulee vauvapalstalta edes leikillään kysymään tuollaista asiaa?

Kävin pari vuotta sitten yhden kauden (syksy-kevät) ajan kuntosalilla. Ei mennyt varmaan kuin kuukausi-pari, kun olin vakikävijöiden kanssa moikkausväleissä ja vaihdettiin joku repla kun kohdattiin. Olen parisuhteessa, joten en edes ollut heistä millään lailla kiinnostunut, mutta olisin kyllä purskahtanut nauruun, jos joku niistä umpimielisen näköisistä epäsosiaalisista yksin treenaavista tyypeistä olisi tullut pyytämään kahville! Jos ei edes siellä salilla saa heitettyä sujuvasti juttua ja tutustuttua, niin ei, ei pidä pyytää yhtään minnekään.

Kuulostat aika negatiiviselta ihmiseltä.

Ilmeisesti kuitenkin päinvastoin, koskapa olen se ihminen, jonka kanssa helposti heittäydytään juttusille ja jota pidetään mukavana ja seurallisena.

Miksi silti puhut muista rumasti?

Vierailija
24/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakaroiden kehumisella on hyvä lähteä liikkeelle. Siis ei mitään "läähpuuh sullon hyvä perse"-läppää vaan itsevarmasti menet, hymyilet ja sanot moi, kattelin et sulla on timmit ja hyvät pakarat, lähtisitkö kahville? Siitä se lähtee.

No ei mitään tällästä.

En mä ihan sosiaalisesti vammainen ole, vaikka sanavalmius ei paineen alla kaksinen ole niin silti kyllä nämä huumorikommentit osaan ketjusta hahmottaa :)

Tekniikan kehuminen vois varmaan olla ok mutta kropan kommentointi menee herkästi creepy-sektorille. Ehkä joku "toi liike näyttää hyvältä pitää itekkin testaa" kommentti vois olla sopivan tyylinen aloitus.

Vierailija
25/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet koko ajan viereiseen laitteeseen ja puhise ja ähise seksikkäästi. Peilaa itseäsi ja suutele hauksiasi neidon nähden. Eiköhän se tee aloitteen.

Vierailija
26/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais käydä keskustelu hermoon kun kukaan ei ole salilla osoittanut suhun kiinnostusta. Tarkotuksella olen muotoillut viestini humoristiseen sävyyn etenkin aloituksen ettei nyt pidä takertua sanavalintoihin liian tarkasti. Ja kyllähän se vähän creepyä on jos änkyttäen tulee pyytämään kahville ilman että sitä edeltäisi kunnon keskustelua, mutta en ole missään vaiheessa sanonut että suoraan pyytäisin kahville. Voi sinua höpsöä kun pitää alkaa pätemään noin tunteella :D Meitä ihmisiä on myös moneen junaan toiset on puheliaampia ja toiset varsin hiljasia, luulis jo aikuisen ihmisen ymmärtävän että kaikki ei ole yhtä vahvassa syntymähumalassa kuin sinä.

Enkä nyt välttämättä tarvitse forumilaisten neuvoa aloitteen tekemiseen, lähinnä kiinnostunut siitä miten ihmiset sen kokevat jos joku lähestyy salilla eikä juttu jää pelkästään small talk -osastolle.

Vierailija
27/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota korjausta tyttösen suoritustekniikkaan.

"Anna kun setä näyttää"

Vierailija
28/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät vaan 200 lämppäyspainoiksi penaan ja aina pitkien sarjojen välillä nuolaiset pari kertaa kulmakarvojasi. Se misu pyytää treffeille ennen 2 tunnin intensiivitreenin loppumista.

Vierailija
29/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyydettiin penkkiin varmistamaan nostoa. Siitä on ihan hyvä vaikka lähteä. Kohdallani pyyntö aiheutti huvitusta, koska olen pienikokoinen nainen, joten salilla pyörineet parikymppiset kundit olisi olleet ehkä luotettavampi vaihtoehto varmistamaan 😁

Vierailija
30/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydettiin penkkiin varmistamaan nostoa. Siitä on ihan hyvä vaikka lähteä. Kohdallani pyyntö aiheutti huvitusta, koska olen pienikokoinen nainen, joten salilla pyörineet parikymppiset kundit olisi olleet ehkä luotettavampi vaihtoehto varmistamaan 😁

Hyvä idis. Tosin voi olla aika turn off katella mun irvistelyä lähietäisyydeltä :)

Vierailija
31/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen näytti kiinnostusta?

Hakee katsekontaktia ja tulee treenaamaan viereen ja joskus kyselee jotain randomia kuten onko jokin laite vapaa. Varmaan usein noi on vaan naisilta provosointia ja leikkiä kun pelkkä treenaus on vähän tylsää. Mut joku voi olla miestäkin vaille..

Jep. Unohda.

No siis monet noista on ihan normijuttuja salilla eikä tarkoita mitä kiinnostusta yksinään. Mutta kun katseita tulee paljon ja jonkinlaisia lähestymisyrityksiä niin on siinä aina pientä mahista että on jotain muutakin mielessä kuin treeni.

Kannattaa silti varautua, että vastaus onkin ei. Minä olen tehnyt jo kahdesti itsestäni idiootin kun menin kysymään. Kaikki nämä merkit oli ilmassa ja vielä pitkän aikaa. Mutta en oikeastaan kadu näitä tapauksia. Ainoastaan harmittaa vastapuolen takia, jos he kokivat olonsa kiusaantuneeksi. Koitin kyllä painottaa vielä lopuksi, asia on täysin ok ja toivotin hyvät päivänjatkot. Täytyy kyllä myöntää, että en ehkä enää uskalla tehdä aloitetta vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
32/32 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mennäänkö meille vai treenataanko ensin?"