Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lopen kyllästynyt täydellisen sievänaamaisiin naisnäyttelijöihin joita viihdeteollisuus suosii, kaipaan rumia, rouheita, pahanaamaisia eläneen näköisiä tosiämmiä ruutuun

Vierailija
30.05.2020 |

Olenko ainoa?
Nukkenaamaiset söpöliinit eivät vain ole uskottavia yhtään missään rooleissa, ne ovat vain yksinkertaisesti tylsiä katsella. Ihan kuin katselisi robotoituja mallinukkeja kun Hollywoodin kuminaamat kekkaloi rooleissaan. Barbiet ja Kenit. Boooooooriiiing.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sons of Anarchyssä on amerikkalaiseksi sarjaksi melko rouheita naishahmoja. Katey Sagal ottaa todellakin ilon irti kun saa näytellä kamalaa muijaa, vaikka olihan jo Peggy Bundy aika metka tyyppi.

Vierailija
22/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllästynyt näyttelijöihin.

Mäkin olen kyllästyny näyttelijöihin, aina ne samat naamat, ja olen myös kyllästynyt lakimies- ja poliisi- ja sairaalasarjoihin, tai kaikenlaisiin hullunkurinen perhe-sarjoihin tai yleensäkin lähes kaikkiin sarjoihin ja varsinkin realitypaskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin nähdä elokuvissa, televisiossa ja lehtien kansikuvissa sitä monimuotoisuutta, josta meille niiden lehtien jutuissa paasataan.

Vierailija
24/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla pantavan näköinen että leffa myy kuten miehenkin. Poikkeuksena tais olla tää Joker elokuva jossa oli varsin tavallisen näköisiä naisia

Vierailija
25/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen varattu Vauva.fi sivuston aihe vapaalla istuskeluun. Muuten kyllä voisin esiintyä.

Vierailija
26/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No brittisarjoissa on "oikeen" näkösiä ihmisiä. Ja eurooppalaisissa yleensä. Amerikkalaisissa sarjoissa on kodittoman narkinkin hampaat oiottu ja valkaistu.

Olen täällä joskus ennenkin avautunut USA:n armeijan hammashuollosta nähtynä mm. elokuvan Black Hawk Down kautta. Ihan mahtavat hampaat. Eiku ainiin, olihan siinäkin monta brittiä, joista yhdellä taisi olla melko tavalliset hampaat (Ewen Bremner). Ei siis niitä pimeässä hohtavia.

Vierailija
27/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukouksiisi vastataan 20.6. .

https://areena.yle.fi/1-2503613

Kannattaisi pyytää Yleltä islantilaissarjaa nimeltä Vangit uusintana. Rouhea, rankka ja ennen kaikkea hyvä sarja.

Vierailija
28/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi brittiläisiä ohjelmia onkin asteen verran kivempi katsella. Näyttävät useammin sellaisilta normaaleilta ihmisiltä tai ei ainakaan ihan niin kiiltokuvamaisilta. Minustakin amerikkalaisissa ohjelmissa on menty liian pitkälle tuon täydellisen ulkonäön kanssa. Ei ole uskottavaa, että kaikki on kuin jotakin missejä ja herätään aamulla meikit naamassa ja bmi on max 18.

Totta tosiaan, kun katsoo esim Emmerdalea tai Pokka pitää sarjoja niin eipä näy yhden yhtä leikeltyä naamaa, ihan aitoja ovat.

Vierailija
29/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karskit akat on pelottavia, tosielämässä ainakin.

Vierailija
30/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa tuotannoissa ei onneksi ole tätä ongelmaa.

Vierailija
31/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en yleensä tykkää jenkkisarjoista juuri tuon takia. KAIKKI roolitukset tehty ulkonäön perustella ja siellä loikitaan räjähdyksessä niin ettei karvakaan tukkakypärässä liikahda. Ihan kuin leikkis barbeilla, jotka ei taivu jaloista ja ilme ei muutu mihkään.

Brittisarjat on ihania ja elämän makuisia. Samoin pohjoismaisista löytyy kivoja ja espanjalaisista. Suomalaisista sarjoista en tykkää juurikaan ja paljon kästätty jenkkityyliin, joka ällöttää kuten Karpissa. Tukka auki, naama möllönä eikä puheesta saa mitään selvää. Ei ees millon se suu liikkuu. En kestänyt 10min kauempaa. Mielummin katselen vaikka ikkunasta ulos. Sielläkin on mielenkiintoisempia ihmisiä ja tapahtumia.

Vierailija
32/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän ihastunut Sydämen asialla -sarjan Peggy Armstrongiin...

T. M25 "Milfhunter"

Vierailija
33/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hercules Poirotin ensimmäisillä tuotanokausilla on mielestäni aika taviksen näköisiä naisia, joita ei Hollywood kelpuuttaisi. Ja vanhemmissa brittisarjoissa muutenkin.

Myöskään mm. Sandra Bernhard, Whoopi Goldberg, Kathy Burke ja Rhea Perlman eivät vastaa nykyistä nukenkasvoista ihannetta. Oma lukunsa on sitten androgyynisen näköinen Tilda Swinton, joka ei istu nätin näyttelijän muottiin, mutta ei kyllä mielestäni rumakaan ole.

Ja Sarah Jessica Parkeria on usein haukuttu hevosnaamaksi. Ilman ehostusta ei varmaan ole mikään kaunotar. Hän on kuitenkin tehnyt sellaisia "nättien naisten" rooleja, joissa meikillä ja stailauksella saatu näyttämään hyvältä.

Vierailija
34/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Moss on tosi tavis.

Maggie Gyllenhaalilla on raskaat silmäluomet ja hyvin syvät nasobaalijuonteet, joita Hollywood-tähtöset yleensä välttelevät hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
35/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi brittiläisiä ohjelmia onkin asteen verran kivempi katsella. Näyttävät useammin sellaisilta normaaleilta ihmisiltä tai ei ainakaan ihan niin kiiltokuvamaisilta. Minustakin amerikkalaisissa ohjelmissa on menty liian pitkälle tuon täydellisen ulkonäön kanssa. Ei ole uskottavaa, että kaikki on kuin jotakin missejä ja herätään aamulla meikit naamassa ja bmi on max 18.

Ja ironista on, että suurin osa amerikkalaisista on ylipainoisia, mutta se ei näy muualla kuin tosi-tv-ohjelmissa kuten hääohjelmissa.

Vierailija
36/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama piikitetty siihen kuntoon ettei otsaa saa ryppyyn. Nykyiset näyttelijät ovat ilmeettömiä kun pitää näytellä draamaa. Kyyneleitä valuu muuten ilme ei muutu.

Vierailija
37/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesnäyttelijöiden pitää varmaankin edelleen olla harteikkaita, pitkiä, kirveelläveistetyn näköisiä tappajamiehiä?

kyllä miesnäyttelijöillä on paljon laajempi ja uskottavampi skaala, löytyy kyllä muunkin näköisiä kuin näitä kenejä tv-sarjoisya ja elokuvista.

Naisista ei.

Miehistä löytyy peruskomeaa tappajaa, isoa kilttiä jättiläskitappajaa, himobodari äksön tappajaa, sliipattua ja tyylikästä pukumiestappajaa, sekä karismaattista turilasrenttu tappajaa. Onhan noissa valinnanvaraa kyllä.

Joo mutta kyllä tv sarjoissa on lihavia, kaljuja, heiveröisiä yms miehiä pilvin pimein jopa amerikan sarjoissa, mutta naiset on aina samasta puusta veistettyjä nöpönenäisiä metriripsisiä misukoita tiukoissa vaatteissa korkkarit jalassa, painoa 40kg. Niiden naisten oikeaa kokoe ei edes ruudussa tajua, ne ovat lapsen kokoisia kaikki.

Vierailija
38/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina hazard ja unelmasi ovat täytetty, AP.

Vierailija
39/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En karskeista tiedä, mutta ikävä Ritva Valkamaa, joka oli mielestäni paras ja luonnollisin naisnäyttelijä ikinä.

Vierailija
40/41 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama piikitetty siihen kuntoon ettei otsaa saa ryppyyn. Nykyiset näyttelijät ovat ilmeettömiä kun pitää näytellä draamaa. Kyyneleitä valuu muuten ilme ei muutu.

Nicole Kidman jonka ainoa ilme on lievähkö hämmästyneisyys.