onpa muuten sara siepin kaksoisolento oikeasti näköinen, oulusta missiksi yrittävä tyttö näyttää saralta
Oululainen missiksi yrittävä tyttö näyttää ihan Saralta
Pilvi on nimi
https://www.como.fi/uutiset/siit-wtf-suomalainen-sara-siepin-kaksoisole…
Kommentit (30)
Kertoo siitä kuinka tusinakamaa ihmiset yleensäkin on.
Samannäköisiä ihmisiä piisaa, yksikään ihminen ei siis ole kovinkaan uniikki lopulta.
Molemmat tosi tavanomaisen näköisiä nuoriksi naisiksi, joten totta kai muistuttavat toisiaan. Noita piirteitähän suomalaisilla tytöillä just on.
No eikö ne molemmat ole Oulusta päin? Siellähän on aika sisäsiittoista porukkaa, ilmankos kaikki ne näyttää samoilta.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tosi tavanomaisen näköisiä nuoriksi naisiksi, joten totta kai muistuttavat toisiaan. Noita piirteitähän suomalaisilla tytöillä just on.
No minä maksaisin miljoonan jos näyttäisin tuolta
Ei ole näköinen, mutta kauniimpi kyllä.
Vaikea noista cgi-kuvista on selkoa ottaa.
1. Mikä on cgi-ikuva?
2. Ovathan nuo nyt samannäköisiä, tämä Pälve vähän rumempi. Voi olla että on vähän vähemmän pakkeliakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en. En vaihtaisi omaa ulkonäköäni mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ne molemmat ole Oulusta päin? Siellähän on aika sisäsiittoista porukkaa, ilmankos kaikki ne näyttää samoilta.
Sieppi Torniosta
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Sara nuoruuskuvissa ja tämä uusi missi ovat samannäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan sadalla tonnilla joku plastiikka kirurgi voisi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan sadalla tonnilla joku plastiikka kirurgi voisi yrittää.
Ei onnistuisi, vaikka muulle jotain voikin niin ihoni pitäisi nuortua 15 vuotta ja jalkojen pidentyä 15 senttiä.
On paljon samaa, mutta ei nyt kaksoisolento sentään. Tuo toinen muistuttaa jotakuta muutakin, en vaan saa päähän ketä.
Muistuttaa nuorta Susanna Sievistä ( mikä lie nykyään ) mielestäni enemmän.
Piiri hyörii ja pyörii, nolaten ja nollaten.
Luulin ensin että noista Siepin kuvista toinen oli sen kaksoisolennon kuva😅 Eihän tuo "kaksoisolento" edes näytä Siepiltä. Täysin turha "uutinen" taas.
EI mitään näköö eipä