Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieseksperttejä paikalla?

Vierailija
29.05.2020 |

En ymmärrä miesten ajatuksenjuoksua, tai ainakaan tämän yhden nimenomaisen. Olemme pidemmän aikaa viestitelleet ja tutustuneet toisiimme. Keskustelumme ovat usein alkaneet miehen aloitteesta, ja mies on sanonut minun ymmärtävän häntä paremmin kuin kukaan muu sekä odottavansa kovasti, että tapaisimme livenä voidakseen tutustua minuun paremmin. Silti joka kerta, kun ehdotan tapaamista, mies kieltäytyy vedoten kiireisiin. Hän ei ikinä ehdota itse korvaavaa ajankohtaa. Olen ymmälläni, sillä miehen aktiivisesta viestittelystä päätellen olen luullut hänen olevan kiinnostunut minusta. Silti emme koskaan onnistu järjestämään tapaamista kasvotusten. Onko hän vain ujo ja pelkää tapaamista? Vai onko hänellä toinen tai useampi nainen, joiden kanssa hän viestittelee? Kylläpä raivostuttaa, mutta silti en uskalla kysyä häneltä suoraan, mikä mättää. Ehkä pelkään vastausta. Miestietäjät, tarjotkaa analyysejanne? Ehkäpä niiden perusteella päätän oman seuraavan siirtoni!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ette tule koskaan tapaamaan. Haluaa kokea olevansa naistenmies. Saattaa olla sosiaalisesti estynyt.

Vierailija
2/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä miekkonen? Voisit kokeilla potkia pihakoivua ja huutaa kiai. Tai sitten kannattaisi viedä äitivainaasi tekstiilit taloyhtiön pyykinkuivaushuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin Tinderissä useampaankin tällaiseen. En jäänyt selvittelemään mistä johtuu vaan tein välttelystä omat johtopäätökseni ja lopetin yhteydenpidon. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän kyllä saa tapaamisen järjestymään.

Vierailija
4/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mitenkään miehille ominaista käytöstä, naiset voivat toimia samalla tavalla.

Vierailija
5/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet videoyhteydellä vai pelkästään vaihdelleet kuvia? Jos jälkimmäinen, niin hän on lähettänyt väärän kuvan. Googlaa catfish.

Vierailija
6/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on varmasti mikropenis. Mies häpeää pientä penistään. Halu tutustua naisiin on silti kova.

7/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
8/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet videoyhteydellä vai pelkästään vaihdelleet kuvia? Jos jälkimmäinen, niin hän on lähettänyt väärän kuvan. Googlaa catfish.

Catfish tuli täällä kans mieleen. Mies haluaa kokea olevansa suosittu ja haluttu, niin pistänyt jonkun komistuksen kuvat profiiliin ja on oikeasti ihan eri kaliiperia. Nostaa itsetuntoaan viestittelemällä useamman naisen kanssa. 

Vierailija
9/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kalastaja, heittänyt verkot veteen ja katsoo mitä siihen tarttuu. Roikkuu tod.näk. tinderissä tms koko ajan hakien unelmiensa prinsessaa. Pitää sua, ja varmaan monia muita, varakappaleina joitten kanssa voi kuluttaa aikaa, mutta ei ole kovin kiinnostunut. Tunnen yhden tällaisen miehen, hän näyttää aina kuvia uusista naisistaan joitten kanssa viestittelee, mutta harvoin vaivautuu ketään heistä tapaamaan. Sinuna unohtaisin koko tyypin. Ei se ole suhun ihastunut.

Vierailija
10/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Kaipaa seuraa mutta ei halua mitään vakavaa, ehkä ei ole edes naisiinpäin tai sitten vaihtoehtoisesti a-seksuaali tai joku tautikammoinen tai epävarma itsestään esim ylipainoa tai säästää itseään avioliittoon xD

Vierailija
11/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla varattu, hakee vain jännitystä elämään, ehkä käyttänyt jonkun toisen kuvia profiilissa... Mitä tahansa. Voit sanoa miehelle, että sinä et kaipaa pelkkää viestittelykaveria, vaan haluat tapailla livenäkin, ja koska miestä ei kiinnosta tapaaminen, on parempi lopettaa yhteydenpito ja jatkaa eri teille. Haette selkeästi eri asioita, joten se siitä.

Vierailija
12/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme samalla paikkakunnalla, olemme niin sanotusti ”tutun tuttuja”. Molemmat siis tiedämme toisemme, vaikka emme ole kahden kesken koskaan tavanneet. Ei siis ole catfish. Ja mies otti minuun itse alunperin yhteyttä somen kautta.

-Ap

Vierailija
13/13 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme samalla paikkakunnalla, olemme niin sanotusti ”tutun tuttuja”. Molemmat siis tiedämme toisemme, vaikka emme ole kahden kesken koskaan tavanneet. Ei siis ole catfish. Ja mies otti minuun itse alunperin yhteyttä somen kautta.

-Ap

Tässäkin tilanteessa voit soveltaa tätä vastausta:

Voit sanoa miehelle, että sinä et kaipaa pelkkää viestittelykaveria, vaan haluat tapailla livenäkin, ja koska miestä ei kiinnosta tapaaminen, on parempi lopettaa yhteydenpito ja jatkaa eri teille. Haette selkeästi eri asioita, joten se siitä.

Ei kannata sen enempää miettiä miehen motiiveja tai tuhlata energiaansa salapoliisityöhön. Kyllä mies tuontyylisen viestin jälkeen ehdottaa tapaamista, jos on tosissaan kiinnostunut. Jos ei, niin elämä jatkuu. Eikä missään nimessä pidä jatkaa viestittelyä, jos itse haluaa jotain muutakin.