Katselimme TV-sarjaa, kun ruudulla oli kaunis naisnäyttelijä mies vitsaili että "vaihdan sitten tuohon jos voidan eurojackpotista 100 miljoonaa"
Kommentit (27)
Et sitten hoksannut sanoa seuraavan miesnäyttelijän kohdalla, että "voisin vaihtaa tuohon vaikka en voittaisikaan."
Miehesi on ääliö.
Vastaa samalla tavalla.
Ei Eurojackipotissa voi voittaa sataa miljoonaa. Se potti lakkaa kasvamasta jossain 90 miljoonan kohdalla. Te ootte hirveän tosikkoja.
Miehesi tykkää elää vaarallista elämää.
Oliko tämä sellainen freudilainen lipsahdus?
”Mä kokeilin jo viime viikonloppuna Pekkaa, saanhan mäkin vaihtaa?” 🥰
Vierailija kirjoitti:
Voi v***u! Vaihtoon se ääliö!!!!!
On V*tun vaihdon aika!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys satuttaa eniten.
Satuttamaan pyrkivä jää yksin. Mutta senhän sä jo tiedätkin.
Mieshän tarkoitti sitä että ei missään tapauksessa vaihtaisi siihen naiseen. Syy: eurojackpotissa ei voi voittaa 100 miljoonaa sillä maksimipotti on 90 miljoonaa
Kyllä inhottaa miten inhottavia jotkut miehet voi olla tyttöystävää tai kumppania kohtaan 😢
Olen pahoillani sun puolesta, ap. Itse en ehkä pääsis yli tosta. Just tollanen "kevyt heitto", jota mies ei ole ehtiny tai halunnu sensuroida... En haluis jatkaa miehen kans, joka ei pidä mua rakkaimpana. Jos itse oon rakastunu niin en ikinä haluis satuttaa rakkauteni kohdetta tolleen.
Mitä sä aiot tehdä? Itse kävisin vähintään vakavan keskustelun ja miettisin asiaa tosi pitkään. Tosiaan, en ehkä pääsis yli.
Eiköhän tämä ole provo mutta samaa mieltä että vaihtoon vaan. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi mulkkujen kanssa.
Sukupuoleen?