Mikä tuo uutisjuttu on että USAssa ammutaan mustaihoisia?? Mistä löytyy linkki?
Miksei IL:ssä ole uutista siitä? Olen kylässä ja olohuoneessa tv-uutisia katsova isäntäväki kauhisteli jotain sellaista uutista.
Kommentit (24)
Poliisiväkivalta ja rasismi ovat (edelleen) aivan valtavia ongelmia Yhdysvalloissa.
Ihmettelen syvästi, että joku vielä haluaa muuttaa sinne. Tervetuloa kulttuuriin, joka ihailee väkivaltaa ja katsoo heikompien sortamisen täysin oikeutetuksi.
Yleltä löysin tuon kauhean uutisen. Tapahtui Minneapolisin kaupungissa. YouTubesta löytyy enemmän tietoa kun hakee Minneapolis cop killed man.
ap
Romanejakin kohdellaan täysin syyttä usein rasistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni romaneista ovat erittäin vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihe syy on. Ja hyvä syy onkin! Niin se metsä vastaa vai mitä
On kyllä kauhea tapaus, poliisit tappavat ihan syyttä mustan miehen :O Ei edes vastustellut pidätystä!
En tunne tapausta mutta usein asiaan vaikuttaa se että amerikkalaisten nuorten mustien kulttuurissa poliisin tottelemista ei pidetä miehekkäänä toimintana. Epäilen että samaa vastarintaa on myös Suomen romaneissa.
Vierailija kirjoitti:
En tunne tapausta mutta usein asiaan vaikuttaa se että amerikkalaisten nuorten mustien kulttuurissa poliisin tottelemista ei pidetä miehekkäänä toimintana. Epäilen että samaa vastarintaa on myös Suomen romaneissa.
Minä en epäile. Olen nähnyt omin silmin miten idiootteja romanit ovat haukkuessaan turhanpäiväisesti poliiseja mm. elvistelemällä miten eivät jää kiinni rikollisuudestaan kuin voisivat olla tekemättä idiootteja rikeitä ja pitää suu supussa poliiseja kohtaan.
Myös samanväriset poliisit tappavat samanvärisiä rikollisia kuin itsekin ovat mutta hmm jostakin syystä ei pääse otsikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Laitettaispa kaikki suomen romanit vaikka sinne ahvenanmaalle tai vaikka kokonaan esim ruotsiin tai siperiaa. Monesta asuinalueesta tulisi taas asuttava kun torakat siivotaan pois maleksimasta ja tuhoomasta. Oi oisinpa suomen valtias!
Jos minusta tulee kuningas niin minä teen sinusta suomen valtiaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitettaispa kaikki suomen romanit vaikka sinne ahvenanmaalle tai vaikka kokonaan esim ruotsiin tai siperiaa. Monesta asuinalueesta tulisi taas asuttava kun torakat siivotaan pois maleksimasta ja tuhoomasta. Oi oisinpa suomen valtias!
Jos minusta tulee kuningas niin minä teen sinusta suomen valtiaan. :)
...tekisin valtiaan sinusta mutta en karkottaisi romaneita suomesta mutta antaisin sinut kouluttaa romanit käytöstavoille. Romaneilla ei ole käytöstapoja. Ne ovat kunniattomia.
Pahempia rasistejahan te olette kuin nuo poliisit. Tappajapoliisi on jo putkassa ja kaikki paikalla olleet erotettu virasta.
Oisko nuo kaikki mustatkaan ihan syyttömiä kohteluunsa jos vuosikymmenestä toiseen p*rseillään vs. amerikankiinalaiset/-vietnamilaiset/-iranilaiset, joita miljoonia ja ihan toisenlaisesta kulttuurista silti integroituneet ja menestyneet, eivät yleensä rötöstele ja aiheuta ongelmia. Jotain tekemistä älykkyyden kanssa, että vankilat täynnä tummaihoisia?
Katso DLive vihapuhefm
Junes Lokka puhuvat juuri asiasta
Vierailija kirjoitti:
Yleltä löysin tuon kauhean uutisen. Tapahtui Minneapolisin kaupungissa. YouTubesta löytyy enemmän tietoa kun hakee Minneapolis cop killed man.
YLE Fake News
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja minun mustista.
Mike Tyson Twitterissä (nyt jo poistettu):
If white people rioted every time a black man killed them, we'd never have any peace
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja minun mustista.
Öä ÄÖäää ÖäÖÄäÖ. Jausabi.
Molemmat ovat Jausabioita. Ööäää ööää.
Molemmat ovat teeskentelijöitä valkoisille.
Vierailija kirjoitti:
Mike Tyson Twitterissä (nyt jo poistettu):
If white people rioted every time a black man killed them, we'd never have any peace
Niinpä ja samoin kuin eräs vanhempi musta juontaja joka osaa kouluttaa omiaan.
Joko se lopullinen ratkaisu vihdoin käynnistettiin?