Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan taloushyödyt

Vierailija
29.05.2020 |

Suomen vienti romahtaa, työttömyys räjähtää, ihmisten talousahdinko kasvaa ja asuntojen arvot laskevat. Itse odotan juuri tuota asuntojen hintojen laskua. Aion ostaa ensiasunnon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion tuleekin ostaa kaikille nyt vuokralla oleville omat asunnot.

Vierailija
2/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssi heittelee. Voi ostaa halvalla ja myydä,  kun tukirahat ovat heilauttaneet kursseja hetkeksi ylöspäin. Sitä pienet ihmiset perässä mitä isot tahot edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri laskin, että olen varmaan säästänyt jo vähintään tonnin koronan vuoksi.

Päikky/kerhomaksut tähän mennessä 400€, lounasruokailu tähän mennessä 400€ ja lisäksi säästyi kesän hoito/kerhomaksut noin 500€.

Meillä töissä siirryttiin etätöihin maaliskuun puolivälissä ja ollaan etätä koko kesä vielä.

Vierailija
4/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mökeille on nyt kysyntää kun ei ulkomaille pääse. Jos tilanne pitkittyy kovinkin niin luulen, että myös muuttoliike kääntyy kokonaan päälaelleen. Iso kaupungit eivät ole enää niin houkuttelevia kun palvelut ei pelaa ja mahdollisimman tiiviisti asuminen ei innosta kun on kotona loukussa.

Vierailija
5/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menettää työpaikkansa syyskuussa.

Vierailija
6/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainojen korot nousevat, joten hintojen lasku ei juuri merkitse.

Vierailija
7/7 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on käynyt viimeksi 90-luvun lamassa. Luulen, että tämä taantuma muistuttaa enemmän 2008 Lehman Brothersin konkurssista alkanutta finanssikriisiä.

Työttömänä on ennen kaikkea ravintolatyöntekijöitä ja kauppojen myyjiä, jotka eivät ainakaan Helsigissä helposti omistusasuntoa osta. Muuttotappioalueilla varmaan laskeekin, olipa sitten nousu- tai laskukausi. Mistä takamaalta ajattelit omasi ostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän