Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa tutkituttaa verensokerit säännöllisesti

Nainenjokapelkäsidiabetesta
29.05.2020 |

Itse monien suomalaisten tapaan,omaan geenit jotka altistavat tyypin2 diabetekselle. Painoindeksini oli 29, liikuin vähän ja söin mitä sattui. Verensokerit olivat korkeimmillaan 6.4 ja olin kauhuissani. Kuitenki kun aloitin elämäntapa remontin ja minulta otettiin välikontrolliarvot. Oli hoitohenkilökunta ihmeissään! Arvoni oli tippunut 6.4 :sta 4.4 eli ihanteelliseen sokeritasoon! Noudatin suositusta liikkua monipuolisesti, sporttrackerin mukaan viikottaisia liikuntahetkiä oli kertynyt joka viikko yli 10h. En karpannut vaan söin Pohjola ruokavalion mukaan. Halusin vain kannustaa teitä muita kaltaisiani. Jos tätä luette muuttamaan elintapojanne. Minä olin ilmeisesti lääkärien mukaan ajoissa, kun arvot laskivat noin paljon. Mutta moni suomalainen elää epäterveesi :( jopa nuorison keskuudessa d2 yleistyy. Pitäkää itsestänne huolta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Vaatii taitoa kirjoittaa noin mitäänsanomaton viesti joka samalla onnistuu vaikuttamaan tavattoman ärsyttävältä lässynlässyläältä.

Vierailija
2/5 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Vaatii taitoa kirjoittaa noin mitäänsanomaton viesti joka samalla onnistuu vaikuttamaan tavattoman ärsyttävältä lässynlässyläältä.

Se on varmaankin tuo "luova" (lue: vammainen) tapa pahoinpidellä suomen kieltä joka saa aikaan kyseisen reaktion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpatessa kolesterolit tippuivat 6.2 arvosta 4.8 arvoon. Ja hyvän kolesterolin määrä nousi. En kertonut miten tempun tein, joten lääkäri oli tyytyväinen ja vältyin kolesterolilääkitykseltä.

Vierailija
4/5 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varaa tutkituttaa, terveisin yks sokeritaudista jo kärsivä.

Vierailija
5/5 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kanssa pudotettua sokerit 5.8 -> 4.6 ja tyytyväinen olen. En tehnyt sitä kyllä ravintosuositusten mukaisella dieetillä, mutta ihan sama. Kyllä antaa potkua nähdä hyviä tuloksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi