Mikä avuksi kun asunto ei mene kaupaksi?
Kuitenkin yli vuoden ollut jo myynnissä ja hintaa laskettu jatkuvasti. Sijaintikin on ok, 35 km Helsingistä moottoritietä. Kunto on hyvä. Kannattaako pitää asunto vai myydä se sitten pilkkahintaan?
Kommentit (11)
Rukoile. Niin minä tekisin. Pyydä johdatusta asunnon myyntiin. Jos on tarkoitus, että asunto menee kaupaksi, se menee tähän hintaan, ja jos on tarkoitus odottaa vielä myynnin kanssa, tai jopa olla myymättä, niin johdatusta siihenkin. Saat kyllä sydämeen rauhan ja varmuuden.
Itse pyydän apua isoihin asioihin ylhäältä apua. Ja juuri oli itsellä asunnon kanssa sellainen tilanne.
Ja uskon asiat on toki jokaisen kohdalla jotakin sellaista, mitä ei voi kuin ehdottaa, mutta kun nyt kysyit.. 🙂
Toivottavasti teille tulee ihana kesä ja asunto-asiat loksahtavat ihmeellisesti kohdilleen! ❤
Laita linkki myynti ilmoon, niin kerrotaan.
Ei me täällä selvänäkijöitä olla.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile. Niin minä tekisin. Pyydä johdatusta asunnon myyntiin. Jos on tarkoitus, että asunto menee kaupaksi, se menee tähän hintaan, ja jos on tarkoitus odottaa vielä myynnin kanssa, tai jopa olla myymättä, niin johdatusta siihenkin. Saat kyllä sydämeen rauhan ja varmuuden.
Itse pyydän apua isoihin asioihin ylhäältä apua. Ja juuri oli itsellä asunnon kanssa sellainen tilanne.
Ja uskon asiat on toki jokaisen kohdalla jotakin sellaista, mitä ei voi kuin ehdottaa, mutta kun nyt kysyit.. 🙂
Toivottavasti teille tulee ihana kesä ja asunto-asiat loksahtavat ihmeellisesti kohdilleen! ❤
Jos se rukous toimii, niin ihan hiton itsekästä käyttää sen voimia jonkin asunnon myyntiin, kun samalla vaivalla voisit auttaa nälkää näkeviä lapsia tai hylättyjä vanhuksia. Helvettiin tuollaiset ihmiset kuin sinä joutuvat, ei ole kuin oma etu etsinnässä! Ei tainnut Jeesus rukoilla oman etunsa puolesta!!!
Vika on joko asunnossa, sijainnissa tai hinnassa.
Satu
Ammattistailaus. Useimmat ihmiset tekevät päätöksensä tunteen perusteella, siksi asunnossa on oltava jotain, josta ostajalle tulee tunne "tuon haluan!!!"
Vierailija kirjoitti:
Hinta on korkea, jos hyvä sijainti ja siisti asunto eikä mene kaupaksi. Tai sitten vain luulet, että asunto on siisti.
Asunnon siisteydellä on tosiostajalle hyvin vähän, jos lainkaan merkitystä. Tärkeimmät tekijät on tietenkin hinta, sijainti, sekä asunnon tekninen kunto (ei kosteusvaurioita, ei hometta, katto ei vuoda, salaojitus kunnossa jne).
Itse ostan paljon mieluummin remontoimattoman, kuin remontoidun asunnon. Arvostan vain ja ainoastaan teknisiä remontteja, en lainkaan pintaremontteja, koska ne on hyvin harvoin tehty juuri minun makuni mukaan, mutta silti nostavat asunnon hintaa ja vieläpä usein paljon enemmän, mitä remontti on maksanut.
Ap:lla on selkeästi hintaongelma. Voi olla myös sijaintiongelmakin, se 35 kilometriä Helsingistä kun ei vielä läheskään kaikkea kerro. Siellä kotikulmillakin pitää olla peruspalvelut lähellä, eikä talo saa olla aivan moottoritien, junaradan, lentokentän, moottoriradan, yms melusaastehaitan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Mikälaista väkeä täällä oikein liikkuu, kun tällaiset täysin hörhöhihhulit kommentit saa noin paljon yläpeukutuksia???
Hinta on korkea, jos hyvä sijainti ja siisti asunto eikä mene kaupaksi. Tai sitten vain luulet, että asunto on siisti.