Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti nätit suomalaiset vaatemerkit?

Vierailija
28.05.2020 |

Onko suomalaisia vaatemerkkejä, joissa vaatteet tehdään Suomessa, mutta jotka valmistavat ihan tavallisia vaatteita? Haluaisin ostaa kotimaisia täällä tehtyjä vaatteita hikipajoissa tuotettujen sijaan, mutta koska olen 21-vuotias, en halua pukeutua pelkkiin tunikoihin ja legginsseihin. Eivät sovi ollenkaan tyyliini eivätkä ole käytännöllisiäkään tarpeisiini. Vinkkejä kivoista suomalaisista vaatteista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona-tuulipuku ja Ragazzi-kansitakki (Simon Vaatehuoneelta).

Vierailija
2/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona-tuulipuku ja Ragazzi-kansitakki (Simon Vaatehuoneelta).

Juu ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo luopunut ajatuksesta saada Suomessa valmistettuja kauniita vaatteita. Nyt mulle riittää, että vaate on valmistettu esim. Baltiassa, jossa en tiedä olevan hikipajoja.

Viimeksi ihastuin MyOlssonin mekkoihin, sitä ennen Alpan neuleisiin.

Vierailija
4/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paapii on suomalainen. Sen lastenvaatteita kaupoissa mutta aikuisten malleja löytyy myös heidän verkkosivuilta

Vierailija
5/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen. Olen 60v enkä ole myöskään kiinnostunut tunikoista enkä legginseistä. Yleensä ostan Euroopassa tehtyjä (ainakin tuotelappujen mukaan) ihan kivoja vaatteita. Hgissä on pari pienempää kauppaa josta niitä löytyy. En tiedä tykkääkö parikymppinen niistä. Ei Suomessa tehdä nykyään mitään vaatteita mitkä kiinnostaisi.

Vierailija
6/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunika ja legginssimerkit nyt vaan saa eniten julkisuutta. Ei ollut hirveän vaikeaa aikanaan googlailla noita, on vaikka kuinka muutakin tarjontaa. Valitettavasti en muista noita nimiltä, mutta jo alusvaatteista ja bikineistä lähtien aina takvitakkeihin löytyi. Opiskelijabudjetilla ei ole varaa hommailla näitä niin teen itse. Mutta kannattaa ihan itse googlailla niin löydät itselle mieluisat, vaatteissa on niin paljon tyylejä ja mieltymyksiä tuon tunikakategorian ulkopuoleltakin että aika tuuri saa käydä jos joku osaa tänne linkata juuri sinulle sopivat. Etenkin kun et mitenkään avannut asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän