Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teosto: "Kun julkaiset omaa musiikkiasi, tarvitset julkaisullesi NCB:n tallennusluvan. Tallennusluvan yhteydessä NCB veloittaa 65 euron hallinnointikulun" WTF?!

Vierailija
28.05.2020 |

Mitä tää tarkoittaa? Kai nyt omaa musiikkia saa julkaista?

https://www.teosto.fi/teosto/uutiset/oman-musiikin-julkaisu-muutos-ncbn…

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artisti maksaa. Aina.

Vierailija
2/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

teosto... joo ne pitää artistin puolia

:D

Vierailija
4/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Jos joku julkaisee omaa musiikkia itse kustannetulla CD-levyllä tai lataamalla omille verkkosivuille itse tehtyjä musiikkitiedostoja, pitääkö siitä muka maksaa Teostolle?

Vierailija
5/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se elämä on, kun ei omaansakaan saa omistaa ennenkö maksaa isoille firmoille suojelurahan.... mafia..

Vierailija
6/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Jos joku julkaisee omaa musiikkia itse kustannetulla CD-levyllä tai lataamalla omille verkkosivuille itse tehtyjä musiikkitiedostoja, pitääkö siitä muka maksaa Teostolle?

Ei tietenkään, idiootit.

Vierailija
7/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommunismia. Tosin muusikot ovat kommareita, joten tuskin niitä haittaa.. paitsi Cheek joka on oikeistolainen.

Vierailija
8/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman Teostoa kukaan ei maksaisi artisteille korvausta esim. radiosoitosta. Vammaiset.

Jokainen saa lykätä nettiin tai cd:lle omia tuotoksiaan ihan niin paljon kuin huvittaa, ilman mitään maksuja. Teoston jäsenillä sitten on jäsenille kuuluvia velvoitteita.

Vierailija
9/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko perustaa jonkun hengitysinstituutin ja lähettää suomalaisille vuosittaisen pakollisen hengityslisenssimaksun? Ajattelin kun ei ole vielä olemassa etujärjestöä ei-keuhkosairaille mutta kuitenkin hengittäville ihmisille, ihan hyvää hyvyyttäni haluan puolustaa heidän oikeuksia. Instituutin pyörittäminen ei kuitenkaan ole ilmaista, niin mielestäni niiden, joiden etuja puolustan, pitäisi korvata minulle ainakin toimisto- ja hallinnointikulut.

Vierailija
10/10 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota Teoston jäseneksi. Ei ongelmaa siis.