Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enpäs ollutkaan ikihoikka, ennen 55, nyt 70 kg. Saisiko laihdutusvinkkejä?

Vierailija
28.05.2020 |

Tiedän, ettei painonhallinta ole rakettitiedettä, mutta nyt se tuntuu siltä. Ällöttää, että olen koko nuoruuden aina kaksvitoseksi ollut todella hoikka. Paino Max 55, siro olemus eikä painoa tarvinnut koskaan miettiä.

Nyt kävin vaa'alla. Painan 70 kiloa. Oksettaa olla turvonnut pallo, kilot tulee vielä ihan vääriin kohtiin. Olen tasapaksu pötkö, ja naisellisia muotoja ei ollenkaan. Hoikkana olin sentään siro, nyt olen vain oksettava pötkö ja maata laahaava babushka.

Yritin laihduttaa kuukauden. Tarkkailin syömisiä, lisäsin liikuntaa ja perusaktiivisuutta. Paino ei tipu minnekään. Olen opiskelija, eikä rahaa uusiin vaatteisiin ole. Koronan aikana en usko että mikään työpaikka mihin olen hakenut tulee ottamaan minua.

Miten nousen tästä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tehokas ja hyvä dieetti on hengenvaarallisesti lihavien dr. Nowin 1 200 kalorin päivädieetti. Vedä 2 kk ja painat taas tuon 55 kg. Eikä muuten tarvitse nähdä nälkää, kun noudatat ohjeita säännöllisesti ja tarkkaan 3 ateriaa + 2 välipalaa. + juot pitkin päivää kivennäisvettä ja välillä muki vihreää teetä.

https://www.google.com/search?rlz=1C1XYJR_fiFI825FI825&sxsrf=ALeKk02EL2…

Vierailija
2/11 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin tehokas ja hyvä dieetti on hengenvaarallisesti lihavien dr. Nowin 1 200 kalorin päivädieetti. Vedä 2 kk ja painat taas tuon 55 kg. Eikä muuten tarvitse nähdä nälkää, kun noudatat ohjeita säännöllisesti ja tarkkaan 3 ateriaa + 2 välipalaa. + juot pitkin päivää kivennäisvettä ja välillä muki vihreää teetä.