Millaisista ihmisistä pidät? :)
Millaisten ihmisten seurassa viihdyt ja soisit tapaavasi enemmänkin sen kaltaisia ihmisiä?
Kommentit (62)
Empaattiset, hiljaiset ja hymyilevät ihmiset ovat ihania. Jaksavat kuunnella muita eivätkä puhu päälle.
Ihmisistä, jotka hyväksyvät kaikki semmoisina kuin ovat eivätkä yritä muuttaa toisia vaikkeivat näistä pitäisikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäistä ja boheemeista taiteilijasieluista.
Missä sellaisia tapaa? Olen aina ihaillut mediassa sen oloisia ihmisiä.. Onko niitä tosiaan niin vähän SuomessA?
Heitä on kyllä erittäin vähän Suomessa (tämä pätee sekä naisiin että miehiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäistä ja boheemeista taiteilijasieluista.
Missä sellaisia tapaa? Olen aina ihaillut mediassa sen oloisia ihmisiä.. Onko niitä tosiaan niin vähän SuomessA?
Heitä on kyllä erittäin vähän Suomessa (tämä pätee sekä naisiin että miehiin).
harmillista, haluaisin tavata sellaisia ihmisiä..
Kilteistä taviksista joilla on hyvä moraalitaju. Sellaisista joille koen olevan turvallista avautua heikkouksistani ja jotka ovat kavereitani vaikka olisin temperamenttinen paasatessani vaikka jonkin töihin liittyvän asian epäoikeudenmukaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Hipit ja boheemit ovat ihania <3
mitä ihanaa niissä on xDDDd
Yleensäkin sellaisista jotka kohtelevat muita hyvin. Eivät puhu pahaa tai loukkaa muita. Ovat ehkä vähän rauhallisempia ja sellaisia omantien kulkijoita muutenkin.
Empaattisista, ystävällisistä, karismaattisista, hauskoista ja älykkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Empaattisista, ystävällisistä, karismaattisista, hauskoista ja älykkäistä.
mikä tekee karismaattiseksi?
Monenlaisista, ihmiset ovat mielenkiintoisiA. Pettynyt olen kuitenkin usein, kun ihmiset ovat liian usein epäluotettavia ja lokeroihin jämähtäviä tyyliin ”ollaan me kaverei mutta ei olla ton kanssa”
Mutta positiivisesti ajateltuna, olen utelias ihmisten erilaisille näkökulmille ja ajatuksille.
Boheemit vapaat sielut . Heitä ihailen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intoverteista mystikoista.
Mistäpä tämmöisiä löytää?!?
Olen tällainen mutta varattu...
MystinenMies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intoverteista mystikoista.
Mistäpä tämmöisiä löytää?!?
Olen tällainen mutta varattu...
mistä löytäisin sinut?
mystinen nainen
Aidoista ihmisistä. Ovat omia itsejään eivätkä esitä tai egoile.
Hurjaa, en tiennytkään että minulla olisi näin paljon vientiä...😃😎