Torilla annetaan ilmaiseksi osaston hae kahvipaketilla pois
Mitä mieltä olette tästä? Itseäni ihmetyttää, ei kahvikaan ilmaista ole, laittaisi suoraan myyntiin vaikka 2e.lla :-o
Kommentit (33)
Onko sulla minkäänlaista elämää itselläsi kun viitsit tuollaisia edes miettiä? Kaikesta sitä ihminen saakin päänvaivan kehiteltyä!
Mä en tajua ihmisiä joita tällainen häiritsee. Fb:n roskalavallakaan ei saa enää antaa tavaraa kahvipakettia vastaan, karmea paskamyrsky syntyy. Kahta euroa ei kukaan tarvitse, kahvipaketti menee suoraan käyttöön. Kuitenkin ostajalle tavara on käytännössä ilmainen.
Kaikesta sitä tosiaan ongelmia kehitetäänkin.
Toi kahvipakettipyyntö on ärsyttävä vaihtokauppa. Joutuu käymään kaupan kautta ja miettimään että minkä arvoisen kahvipaketin sitä nyt sitten vie, Pirkkaa vai Zoegaa.
Suoraan vaan euron hinta sille ”lahjoitukselle”.
Kahvipaketin tuoja ei ryhdy nillittämään, että kotiinkuljetus pitää järjestää ja ilmainen sohva kantaa 4. kerrokseen.
No mä oon kyllä samalla linjalla ap:n kanssa, johan se kahvipaketti maksaa 3 euroa. Ei se silloin ole ilmainen. Miksi ei laita sitten hinnaksi samaa 3 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla minkäänlaista elämää itselläsi kun viitsit tuollaisia edes miettiä? Kaikesta sitä ihminen saakin päänvaivan kehiteltyä!
Onko sulla minkäänlaisia käytöstapoja kuin tuollaista täräyttelet :D Tämä on _aihe vapaa_ täällä saa keskustella kaikesta mitä mieleen juolahtaa, herra/rouva on hyvä ja poistuu tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon kyllä samalla linjalla ap:n kanssa, johan se kahvipaketti maksaa 3 euroa. Ei se silloin ole ilmainen. Miksi ei laita sitten hinnaksi samaa 3 euroa?
täälä kans aloittajan kans samoilla linjoilla. kahvi vaan kallistuu koko ajan 😧
Ehkä tuollaiseen kauppaan kannattaa ryhtyä heidän, jotka eivät ole kahvinjuojia ja ovat saaneet joltain tuomiseksi kahvipaketin.
Silloin ei ehkä harmita.
Vierailija kirjoitti:
Toi kahvipakettipyyntö on ärsyttävä vaihtokauppa. Joutuu käymään kaupan kautta ja miettimään että minkä arvoisen kahvipaketin sitä nyt sitten vie, Pirkkaa vai Zoegaa.
Suoraan vaan euron hinta sille ”lahjoitukselle”.
Just näin ja silloin se ei enää kuulukaan annetaan ilmaiseksi osastolle, vaan myydään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua ihmisiä joita tällainen häiritsee. Fb:n roskalavallakaan ei saa enää antaa tavaraa kahvipakettia vastaan, karmea paskamyrsky syntyy. Kahta euroa ei kukaan tarvitse, kahvipaketti menee suoraan käyttöön. Kuitenkin ostajalle tavara on käytännössä ilmainen.
Kaikesta sitä tosiaan ongelmia kehitetäänkin.
Miten niin käytännössä ilmainen?! Ilmainen on käytännössä ilmainen, ei kaupastakaan saa nyysiä mitään matkaansa joka maksaa 2-5 euroa kahvipaketin hinnan. Itse laitan joskus annetaanilmoituksiin tuon kahvipaketti jutun, mutta laitan aina, että voi halutessaan tuoda, mutta ilmankin saa noutaa kerta on tällä osastolla.
Vierailija kirjoitti:
osta ite omat kahvis jos juot äläkä ruinaa ilmaisia kahvipaketteja roskiskamalla!
Kun laittaa "hae pois" -mentaliteetilla, niin tulee soittoja, että haen silloin ja silloin. Kun vastaan, että eka hakija saa tuotteen, niin alkaa kiukku, että ensin pitää mennä vuokraamaan pakettiauto, ei tämä meille ilmaista ole, että sun romuja haetaan. Vastaan siihen, että kyseessä on ilmoituksenkin mukaan uusi tuote, meille tarpeeton, ei sinun ole sitä pakko hakea. Ja 15min kuluttua soittaja on pihassa henkilöautolla, että nostetaan pesukone tänne peräkonttiin, maksa edes bensat.
Joku sanoi joskus, että kaikillahan on kahvipaketti kaapissa, harvemmalla nykyään käteistä. Yleistystä toki, mutta kyllähän tuo monen kohdalla varmasti on tottakin.
Jos ei halua lahjoittaa tavaraa, niin ei laita niitä ilmaiseksi-osioon. Miten yksinkertainen asia voi olla nikn vaikea?
Minä en kehtaisi hakea käyttökelpoista ilmaiseksi. Kahvipaketti on hyvä, on jotain antaa vaihdossa.
No johan on moraali sinullakin, jos kerta ilmaiseksi luvataan ja annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun laittaa "hae pois" -mentaliteetilla, niin tulee soittoja, että haen silloin ja silloin. Kun vastaan, että eka hakija saa tuotteen, niin alkaa kiukku, että ensin pitää mennä vuokraamaan pakettiauto, ei tämä meille ilmaista ole, että sun romuja haetaan. Vastaan siihen, että kyseessä on ilmoituksenkin mukaan uusi tuote, meille tarpeeton, ei sinun ole sitä pakko hakea. Ja 15min kuluttua soittaja on pihassa henkilöautolla, että nostetaan pesukone tänne peräkonttiin, maksa edes bensat.
Älytöntä: "Maksa edes bensat", kun saa lähes ilmaiseksi kalliin koneen. Missä kiitollisuus? Ei tosiaan ole pakko hakea, jos ei ole edes alkeellisia käytöstapoja. Uusi tuote ei sitä paitsi ole mikään romu.
Kuolema!