Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta kysyttiin papereita ostaessani siideriä...

Vierailija
28.05.2020 |

vaikka olen 46v nainen... Välillä myös Alkossa kysytty. Mietin, onko jotain vttuilua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu.

Vierailija
2/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin imarreltu.

Tavallaan olinkin, mutta jotenkin liian outoa. Mietin, jos tää on joku työntekijöiden pila ja keskenään naureskelevat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo laki Jumalan vastainen ja se myös että nykyään laki on sallinut vuodesta 2018 ihmisiä kävelemään vasemmalla puolella tietä. Täysin idiootteja ja absurdeja lakeja!

Vierailija
4/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myyjiä taas kovisteltu kyselemään ahkerammin. Itsekin ihmettelin kerran, kun yksi myyjä yllättäen kysyi papereita, vaikka aiemmin ei ollut kysellyt. Ja varmasti tunsi jo naaman, kun pienellä paikkakunnalla asutaan ja jo monta vuotta tuijoteltu toisiamme kassahihnan yli.

Vierailija
5/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut käytetyn vessapaperin jos kerran papereita halusi.

Vierailija
6/6 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo välttis pilaa. Mä oon juuri täyttänyt 30 ja limaset sedät joskus ehdottelee "vanhemmilta salaa". Siis kyselevät onko kotiintuloaikaa ym. jos tulisin kylään. Luulevat siis, että olen alaikäinen. Tämä oksettaa mua suuresti koska mua on käytetty hyväksi lapsena.

Vähän aikaa sitten sain isot kertomukset kuinka kannattaa lopettaa polttaminen nyt kun olen vielä nuori, ettei kerkeä jäämään koukkuun. Tämä mies kun oli polttanut jo 10 vuotta. No, minä olin kauemmin...

Olen kylläkin lyhyt ja mulla on pyöreä naama. Ärsyttää silti. Nuo setämiehet on pahimmat. Oikeasti mä odotan jo innolla rupsahtamista. Yleensä sitä pelätään, mulle se olisi hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan