Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö hierojia asiakkaan selkämakkarat?

Vierailija
28.05.2020 |

En ole ikinä käynyt hierojalla koska pelkään että hierojaa alkaa ällöttämään minun selkäni makkarat. Ällöttääkö ne hierojia? Tai löysä iso muuten?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina yritän laihduttaa pari kiloa että kehtaan mennä hierojalle. Ja en ole edes ylipainoinen. Ällöttää silti jo asiakkaana.

Vierailija
2/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina yritän laihduttaa pari kiloa että kehtaan mennä hierojalle. Ja en ole edes ylipainoinen. Ällöttää silti jo asiakkaana.

Mä kans huomaan ajattelevani et SITKU mä oon laihduttanut sen ylimääräisen 5kg niin sit meen hierojalle. :D 

ap

Vierailija
4/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä kunnon karvatkin siihen päälle.

Pena ,71

Vierailija
5/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa piti muuten lukea löysä IHO muuten. Ihan vaan just let you know ettei tuu väärinkäsityksiä  :D 

ap

Vierailija
6/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojat varmaan kohtaavat tässä ajassa sen verran paljon ylipainoisia asiakkaita, että jos jättäisivät kaikki "löysät pois", niin olis varauskirjassakin aika paljon tyhjää.

Silti voisin kuvitella, että normaalipainoista ja timmiä vartaloa on motivoivampi hieroa kuin yrittää etsiä mahdollisia lihasaihioita ja kiinnikekohtia jostain 10 sentin rasvakerroksen alta.

Vierailija
7/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Mä oon muutenkin semmonen lurppanahka, että kymmenen makkaraa pelkkää tyhjää nahkaa jos vähän sivelee. Varmaan ihanaa.

Vierailija
8/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarat ällöttää, mutta taikinat ei. Taikinaahan pitääkin vaivata.

Vierailija
9/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käynyt hierojalla koska pelkään että hierojaa alkaa ällöttämään minun selkäni makkarat. Ällöttääkö ne hierojia? Tai löysä iso muuten?

John Holmesilla oli löysä iso.

Vierailija
10/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavat. Mietin miten ihanaa olis työntää rasvattu kalu selkäpoimuihin ja nylkyttää.

Vierailija
12/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäläskilisä on 12 euroa/ tunti. 

Vierailija
13/14 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kosmetologina hierontoja myös ja ei ällötä, mutta on paljon hierottavaa pinta-alaa ja on raskaampaa. Toisaalta pyöreitä ja pulleita kasvoja on miellyttävä hieroa, pieniä ja laihoja kasvoja vaikea.

Vierailija
14/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkäläskilisä on 12 euroa/ tunti. 

Tämä! Miksei hieronta ole meille hoikille ja jänteville halvempaa kuin ylipainoisille, joiden veivaamiseen takuulla kuluu enemmän voimaa ja energiaa?!?? Kysyn vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan