Floppaako myös AnttiTapani vaatemallisto, kuten kävi Seppälä-casessa?
En ole nähnyt Tuiskun mallistosta mitään suurempaa somepöhinää eikä varsinkaan vaatteita kenenkään päällä.
Kommentit (54)
En ymmärrä sitä miksi Antti mainosti tätä Prisman vaatehommaa, että nyt yksi unelma vihdoin toteutuu... Ihan kuin tuota Seppälä hommaa ei olis ikinä ollutkaan.
Prisman valikoimajohtaja Päivi Hole raportoi että AnttiTapani-malliston määrällisesti myydyimpiä ovat sukat ja t-paidat. Jep jep.
Uikkareissa isot koot menneet.
Paljon nasuja ensi kesänä liikenteessä.
Olen nähnyt yhden ihmisen päällä. Prismassa asioi, isohko vanhahko täti-ihminen. Mutta mikäs siinä, jos tykkää.
Olin ihan unohtanut tuon Tuisku x Seppälä -virityksen...
Vierailija kirjoitti:
Paljon nasuja ensi kesänä liikenteessä.
Mikä on nasu liikenteessä?
Vierailija kirjoitti:
https://www.sttinfo.fi/tiedote/antti-tapani--mallisto-saavutti-suursuos…
Hyvin on myynyt.
Viestintätoimiston teksti...
Siirtyyköhän Siltsun fanit Tuiskun faneiksi? Ne vähän höpsähtäneet tädit, jotka tykkää paapoa hompp....humppapoikia.
Polyester-kankaisia ohuita sadetakkeja ja muita liehukkeita, väreinä mustaa valkoista ja shokkineonia. Juu ei.
Mikä Seppälä case? Menny multa ihan ohi. Noi salivaatteet on kyllä kivoja mutta rn vaan kehtaa laittaa salille päälle. Yli 40v olen jo kuiteski.
Vierailija kirjoitti:
Polyester-kankaisia ohuita sadetakkeja ja muita liehukkeita, väreinä mustaa valkoista ja shokkineonia. Juu ei.
En ollut minäkään kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon nasuja ensi kesänä liikenteessä.Mikä on nasu liikenteessä?
Nalle Puhin vaaleanpunainen tasapaksu kaveri
Vierailija kirjoitti:
Mikä Seppälä case? Menny multa ihan ohi. Noi salivaatteet on kyllä kivoja mutta rn vaan kehtaa laittaa salille päälle. Yli 40v olen jo kuiteski.
Seppälässä oli aikoinaan Tuiskun mallisto myynnissä. En muista oliko hänen suunnittelemiaan vai joku yhteistyö-tekele.
Tämmösen löysin netistä. Eli yhteistyö-tekele.
Olikohan tämän takia pakko tehdä Antti Tapani, kun Antti Tuisku oli jo myyty?
https://nrj.fi/artikkelit/antti-tuiskun-vaatemallisto-saapui-seppala-my…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon nasuja ensi kesänä liikenteessä.Mikä on nasu liikenteessä?
Nalle Puhin vaaleanpunainen tasapaksu kaveri
Ei voi olla Nasu isolla N:llä. Se on pieni ja söpö. Ja aina positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
"Pitkään odotettu Antti Tuiskun oma vaatemallisto saapui tänään kaikkiin Suomen Seppälä-myymälöihin ja verkkokauppaan.
Sporttinen vaatemallisto on Antti Tuiskun, Vesa Silverin ja Petri Pelkosen yhteistyössä toteuttama ja vaatteissa on panostettu erityisesti istuvuuteen, yhdisteltävyyteen ja materiaaleihin. Malliston vaatteet ovat niin kutsuttuja unisex-malleja, joihin voi pukeutua sekä miehet, että naiset." 2016
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä miksi Antti mainosti tätä Prisman vaatehommaa, että nyt yksi unelma vihdoin toteutuu... Ihan kuin tuota Seppälä hommaa ei olis ikinä ollutkaan.
Aina samat jutut, millä myydään. Pitkäaikainen unelmani... Helppoa.
Ulkovaatteiden pintamateriaalina on käytetty 100 % kierrätyspolyesteria . Tuotteista valtaosa on valmistettu Turkissa, osa ulkovaatteista Kiinassa ja sukat Suomessa.