Miten olette laihduttaneet 20 kg?
Olen saanut painoni putoamaan jo lähes 10 kg, mutta pudotettavaa olisi vielä jäljellä 15 kg. Painonlasku on nyt tyssännyt, vaikka olen yhä syönyt pieniä annoksia (n. 1500 kcal päivässä) ja tehnyt pitkiä kävelylenkkejä.
Teenkö jotain väärin, vai voiko painonlasku tyssätä noin vaan?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
1500 kcl on kyllä liian paljon. Tuolla kalorimäärällä tavoitteesi on luultavasti vuosien päässä.
Urpo. Sopiva kalorimäärä riippuu iästä, sukupuolesta, pituudesta, painosta, aktiivisuudesta yms.
Voi tyssätä.
Itse olen laihduttanut suuren määrän ihan vesipaastolla. Myös keto toimii mulla.
Vaihtele kalorimöärää päivittäin. Ja googlaa plateau
Vaihdoin lautaset pienempiin ja siten pienensin annoskokoja, laskin kalorit kaikesta, join vain vettä ja (maito)kahvia, mietin kaupassa herkkuosastolla tarvitsenko vai haluanko vaan niitä herkkuja.
-26kg
Liikuntaa en harrastanut lainkaan, mutta suosittelen sitä kyllä muille. Kaduttaa etten itse lisännyt liikuntaa laihduttaessani, nyt ei ole läskiä eikä lihaksia.
15 kiloa lähti kun söin pelkkää ananasta neljä kertaa viikossa kuukauden ajan. Terveellisyyteen en ota kantaa.
Suomalaiset on laihduttajakansaa. Dietti alkaa aina huomenna. Pysyviä tuloksia ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
1500 kcl on kyllä liian paljon. Tuolla kalorimäärällä tavoitteesi on luultavasti vuosien päässä.
http://patrikborg.blogspot.com/2013/01/ei-alle-1500-kcal.html
Vierailija kirjoitti:
Vaihtele kalorimöärää päivittäin. Ja googlaa plateau
Kalorimäärän lisäksi kannattaa myös vaihdella liikuntamääriä. Lisäksi 16:8-pätkäpaasto kokoaikaisesti (tai 5 päivänä viikossa) tai päiväpätkäpaasto (500-800 kcal/päivä, kaksi päivää viikossa) auttaa pudottamaan painoa.
Pätkäpaastoamalla (16:8) ja lisäämällä liikuntaa.