Kaikki mahdolliset mielipiteet.
NYT SAA KIISTELLÄ MIELIPITEISTÄ!!!
Tehdään tästä suosittu keskustelu yhdessä! Katsotaan kuinka kauan menee että saadaan 1000 kommenttia täyteen. Eikun vaan kommentoimaan!
Kommentit (40)
Jokainen valitkoon pitsantäytteensä itse, mutta jos joku kaataa ensin tyhjään kuppiin maitoa ja sen päälle muroja, niin silloin on interventiolle tarvetta.
Ja voileivän päälle tulee ensin juusto, sitten liha ja päällimmäiseksi kasvikset. Poikkeuksen muodostaa, jos leivälle tulee lämpimiä täytteitä. Silloin lämmin täyte tulee toiseksi ylimmäiseksi ja sen päälle tulee juusto.
Joitakin mielipiteitäni:
- toisinaan on kiva olla yksinään ja omassa rauhassa
- konsoli- ja pc-pelien pelaaminen on mielenkiintoisempaa ja kehittävämpää kuin tosi-tv:n katselu
- nainen voi olla yli 40-vuotiaanakin kaunis
- valkossipulin haju ei ole aina kamala
Mielestäni jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Lisäksi, maustamaton Assam-tee on hyvää. Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Lisäksi, maustamaton Assam-tee on hyvää. Mitä mieltä?
Jokaisessa ihmisessä on mielestäni ehkä jossakin jokin mahdollisuus hyvään, mutta valitettavasti ihmiset itse tai toiset ihmiset ovat joistakin murjoneet tuon hyvyyden potentiaalin todella pieneksi ja peittäneet sen ilkeällä, kovalla pahuuden kuorella.
En jaksa negatiivisiä ihmisiä. Ja juusto kuuluu laittaa leikkeleen päälle leivälle vaikka leipää ei olisi lämmitettykkään.
Ananas kuuluu pizzaan ja laku on yhtä hyvää kuin salmiakkikin. Ja rakastan miestäni hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa ihmisessä on mielestäni ehkä jossakin jokin mahdollisuus hyvään, mutta valitettavasti ihmiset itse tai toiset ihmiset ovat joistakin murjoneet tuon hyvyyden potentiaalin todella pieneksi ja peittäneet sen ilkeällä, kovalla pahuuden kuorella.
Ovatkohan läpeensä pahat, jopa vaaralliset ihmiset jotenkin sairaita, vai tietoisesti ilkeitä?
esim. KUULUUKO ANANAS PIZZAAN? MUROT VAI MAITO ENSIN? LAKRITSI VAI SALMIAKKI?