Milloin kiinnostunut mies ottaa yhteyttä?
Toissailtana nähtiin: mies vaikutti ihastuneelta ja laittoi heti tapaamisen jälkeen 4 rivin viestin missä kertoi olevansa iloinen, että näki minua ja toivotti hyvät yöt, mutta nyt ei ole tullut enää viestiä. Eiköhän voi jo olettaa, ettei hän sitten kuitenkaan kiinnostunut? Viestiä en itse laita, koska hänelle kyllä jäi selväksi, että haluaisin nähdä uudelleenkin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tuo, että laittoi heti treffien jälkeen viestiä antaa kyllä vahvan viestin, että olisi kiinnostunut sinusta. Hankala sanoa, miksei ole laittanut uudelleen viestiä: voisiko mies olla kiireinen?
Itse kiitän treffeistä ellei treffeillä sovittu homman loppuvan siihen. Oli kyseessä mies tai nainen, niin jos aiemmin viestitty ahkeraan ja treffien jälkeen viestit hupenevat, niin kyllä se on merkki ettei oikeasti kiinnostunut. 3-5 päivää ja saattaa tulle "kiitos, mutta ei kiitos"-viesti. Siihen mennessä toki toinen jo täysin tietoinen missämennään. Menee samaan sarjaan kuin treffien jälkeen toteaminen "Mun täytyy vähän miettiä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos joutuu miettimään asiaa niin toinen ei oo kiinnostunu. Jos on hieno juttu aluillaan niin sen vaan tietää jotenkin alitajuisesti että toisella on aidot fiilikset.
Totta. Olette oikeassa. Poistin nyt miehen numeron, harmillista tässä nyt vain on se, että lautasen kokoisten pupillien, koskettelun, kädestä pitämisen, poskien silittelyn eikä pitkien katsekontaktien perusteellakaan voi olettaa miehen olevan kiinnostunut. Eli deittailu loppuu tähän.
Ap
Jos tuo on totta niin mieshän on hulluna suhun! Miksi sä et laita viestiä? Sehän voi pelätä olevansa vaikka liian innokas.
”Hulluna” no olisihan se nyt jo viimeistään laittanut mulle viestiä. Juna meni jo. Tuntuu niin vtun paskaltà, koska itse ehdin ihastua. Juteltiin yömyöhään syvällisiä juttuja ja pussailtiin ja en ole kenenkään kanssa saanut niin syvää yhteyttä... 😞
Ap
Ap, jos se ei tänään iltaan mennessä ole pistänyt sulle viestiä niin se ei ole kiinnostunut.
Jos mies heti tapaamisen jälkeen laittoi viestiä, on sulla oikeus olettaa, että hän on kiinnostunut sinusta. Olisiko vaivautunut teksaamaan, jos ei olisi kiinnostunut? Tuskin, vaan olisi huokaissut helpotuksesta, että treffit ohi ja se siitä.
Joten: miksi ihmeessä et laittaisi hänelle viestiä, missä kysyt kuulumisia tms.? Sittenhän tiedät, jos näet millä tyylillä hän vastaa vai jättääkö vastaamatta.
Oikeesti mua vähän ärsyttää tommonen arpominen ja arvailu. Eikä kannata todellakaan miettiä, että on liian "innokas" ja siksi ei ota yhteyttä. Mitä jos molemmat ajattelee noin?
Yleensä kiinnostunut mies ottaa yhteyttä torstaisin, iltakuuden ja seitsemän välillä.
Jos ei osu tuohon aikaan, ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tämän palstan ikuisuusaihe. Milloin kiinnostunut mies sitä ja tätä, minä en kyllä ainakaan.
En tiedä sinun ikääsi ap, mutta näin 40 vuoden kynnyksellä pitkästä parisuhteesta eronneena voin kertoa, etten "jahtaile" tai muutenkaan hae suhdetta, jossa naista pitää vetää perässä.
Jos naisella on päässä selkeä malli sille, että tässä vaiheessa mies tekee niin kun näin ja minä teen sitten näin - niin nämä leikit ja teatterin voi unohtaa. Toimiva suhde etenee omalla painollaan, molemmat uskaltavat viestiä toiveistaan ja tavoitteistaan vapautuneesti. Torjutuksi tulemista on enää turha pelätä, sillä jos toiveet eivät kohtaa, niin molempien on parempi jatkaa matkaa.
Noille "piparia ei ole tyrkyllä" hokijoille - tympeintä kastia on just ne naiset, joille mies on vain kävelevä penis. Irtoseksikin on joskus kivaa, mutta aivoimen seksistisen naisen kanssa nyt ei viihdy edes niitä ensimmäisiä treffejä.
Uskon, että aika monella miehellä on sama. Ne pelit pelattiin silloin limudiskossa teineinä tai vähän sen jälkeen.
Aivan kuin omia ajatuksiani! Inhosin kaikenlaisia ihmissuhdepelejä jo nuorena ja nyt aikuisena olen kertakaikkisen allerginen niille. Kaikki hyvät suhteeni ovat alkaneet niin että yhdessä olo on heti alusta tuntunut täysin luontevalta eikä kumpikaan ole peitellyt kiinnostustaan tai miettinyt että kumman vuoro on viestitellä tai mitä pitäisi nyt sanoa. Ollaan oltu avoimesti sitä mitä ollaan oltu ilman pelejä ja esittämisiä. Jos on tuntunut siltä että sänkyyn voi mennä heti niin on menty, jos tuntui että parempi hetki odottaa niin sitten odotettu. Pääasia että on sanottu miltä tuntuu eikä ajateltu että suhteen pitää mennä juuri tietyn kaavan ja kosiomenojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos joutuu miettimään asiaa niin toinen ei oo kiinnostunu. Jos on hieno juttu aluillaan niin sen vaan tietää jotenkin alitajuisesti että toisella on aidot fiilikset.
Voi luulla tietävänsä ja sitten huomata olleensa alusta asti väärässä.
En pysty vastaamaan, koska jos olen itse kiinnostunut miehestä, niin en todellakaan pysty odottelemaan että hän laittaisi viewstiä, vaan laitan itse :D
Kyllä sen siinä huomaa jos itse on innoissaan järkkäämässä reffejä, joihin mies on silleen että nojooooh.. vois kais sitä kun ei tässä ole muutakaan-fiiliksellä, niin ei kannata enää itsekään sitten jatkaa yhteydenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
En pysty vastaamaan, koska jos olen itse kiinnostunut miehestä, niin en todellakaan pysty odottelemaan että hän laittaisi viewstiä, vaan laitan itse :D
Kyllä sen siinä huomaa jos itse on innoissaan järkkäämässä reffejä, joihin mies on silleen että nojooooh.. vois kais sitä kun ei tässä ole muutakaan-fiiliksellä, niin ei kannata enää itsekään sitten jatkaa yhteydenpitoa.
Mulla samaa vikaa. Harmi vaan että ihastuneena sitä ei halua tajuta miehestä niitä merkkejä kiinnostuksen puutteesta. Itse en voisi kuvitellakaan meneväni treffeille miehen kanssa, joka ei voisi vähempää kiinnostaa, vaan treffaaminen on jo itsessään todella suuri kiinnostuksen osoitus. En olisi uskonut että miehet voivat treffailla epäkiinnostavia naisia kun ei muutakaan ole, mutta niin vaan ikävä kyllä tekevät.
Tämä on tämän palstan ikuisuusaihe. Milloin kiinnostunut mies sitä ja tätä, minä en kyllä ainakaan.
En tiedä sinun ikääsi ap, mutta näin 40 vuoden kynnyksellä pitkästä parisuhteesta eronneena voin kertoa, etten "jahtaile" tai muutenkaan hae suhdetta, jossa naista pitää vetää perässä.
Jos naisella on päässä selkeä malli sille, että tässä vaiheessa mies tekee niin kun näin ja minä teen sitten näin - niin nämä leikit ja teatterin voi unohtaa. Toimiva suhde etenee omalla painollaan, molemmat uskaltavat viestiä toiveistaan ja tavoitteistaan vapautuneesti. Torjutuksi tulemista on enää turha pelätä, sillä jos toiveet eivät kohtaa, niin molempien on parempi jatkaa matkaa.
Noille "piparia ei ole tyrkyllä" hokijoille - tympeintä kastia on just ne naiset, joille mies on vain kävelevä penis. Irtoseksikin on joskus kivaa, mutta aivoimen seksistisen naisen kanssa nyt ei viihdy edes niitä ensimmäisiä treffejä.
Uskon, että aika monella miehellä on sama. Ne pelit pelattiin silloin limudiskossa teineinä tai vähän sen jälkeen.