Tori.fi käyttäjän estäminen
Jos estän käyttäjän, jonka kanssa on keskustelu aloitettu, niin poistuuko häneltä tuo keskustelu näkyviltä? Olin sopimassa kauppoja, mutta keskustelu kääntyikin aggressiiviseen suuntaan, osoitteenkin menin jo antamaan ja nyt haluaisin vaan koko tyypistä eroon... Apua:(
Kommentit (28)
Nykyään voi lukea palautteita myyjistä/ostajista. Arvosteluita voi ilmeisesti kirjoittaa vain jos käyttää Toridiili palvelua 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei poistu ketju. Kysy Torista. Tuskin ostaja tulee oven taakse möykkäämään.
Voi tulla jos on joku seko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkyy keskustelu.
Minä en ymmärrä tätä. Miksi keskustelu jää sille toiselle osapuolelle näkyviin? Eikö se voisi kadota loputtomasti siltä henkilöltä, jonka estää?
Ja vielä se, että torin viestiketjuista ei voi edes poistaa kirjoittamiaan kommentteja halutessaan. Eli jos vaikka kirjoittaa kommentin vahingossa väärään ketjuun tai alkaa kaduttaa se, että antoi osoitteensa tai puhelinnumeronsa oharit tehneelle tai sekopäälle, niin sille ei voi mitään. Viestejä ei voi poistaa eikä keskusteluketjua saa siltä toiselta pois.
Pitäisi olla sellainen kuin Whatsapissa eli "Tämä viesti poistettiin" näkyisi sillä vastaanottajalla, kun saisi viestejä poistettua Torissa.
Voisi myös olla viestien muokkaus mahdollisuus.
Torille palautetta :)
Tai vain poistuisi se viesti.
Olisi hyvä jos viestin lähettäjän osoite tulisi heti näkyviin niin voisi tarvittaessa käydä hakkaamassa se raajarikoksi.
Kaikenlaisia tekosyitä on tullut keksittyä hankalien ostajien vuoksi, kun on ollut vaikea peräytyä tilanteesta. Mm. yhdelle ostajalle ilmoitin, etten itse ehdikään paikalle silloin, mutta miesystäväni voi hoitaa kaupat. Ei se ollut miesystävä vaan isokoinen salikaveri, jolle tarjosin pizzan palkkioksi vaivannäöstä. Luulen, että se vähensi ostajan halukkuutta jatkossa pyrkiä ottamaan yhteyttä.
Olkaahan tarkkana osoitteiden jakamisen kanssa. Monenlaista psykopaattia liikkuu vapaana.
Minulla on yksi tiukka sääntö nykyään. Jos minuun ottaa yhteyttä henkilö, joka on tulossa noutamaan tuotteen, mutta henkilö ei ole tunnistautunut, pistän henkilön estoon.
Selitys ostajalle: Sulla on vauva nukkumassa ja se voi herätä, jos joku tulee sisälle. Siksi sun mies hoitaakin kaupat ja se on autolla liikkeellä ja voi tuoda asian sovittuun paikkaan x työpäivän ohessa. Vältyt kohtaamista ostajaa ja sen käymistä kotisi luona ja se ei todennäköisesti oo niin aggressiivinen jotain ulkopuolista kohtaan.
Rötösilmoitus häiriköinnistä toriin ja virkavallalle.