Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
John F. Kennedy sarjassa Kennedyn klaani. Miks menivät tappamaan hyvän roolihahmon...
James Bondin vastavihityn vaimon elokuvassa"Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa".
Kun Bill Murray esitti Bill Murrayta. Todella surullinen kohtaus.
Jack - Bradley Cooper elokuvassa A Star is Born.
Vierailija kirjoitti:
Rimakauhua ja rakkautta - Rachel
Tuntui melkein, että joku perheenjäsen olisi kuollut, kun tämä tapahtui, muistan vieläkin sen epäuskon tunteen kun Rachel jäi auton alle.
Banksin pari Annie Cabbot DCI Banks-sarjassa.
Dowton Abbeyssa Mathew. Se oli tylsä juonenkäänne.
Vierailija kirjoitti:
Downton Abbey - Maryn mies
Tästä sarjasta sen nuorimman siskon kuolema, jolla oli jo lapsikin autonkuljettajan kanssa. Nyt ei muistu nimi mieleen, mutta oli surullista. Oli sisaruksista sydämellisin ja kapinallisin.
PC Bellamy Sydämen asialla <3
Severus Kalkaro, Potterien vikat osat.
Samoin Dobby ja Hedwig ja Lupin ja aikaisemmin Sirius
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump - Jenny
Onnellinen loppu olisi ollut liian imelä.
Pikku naisia-kirjassa Beth, se taisi olla eka kerta lapsena, kun itkin kirjaa lukiessa. Näin sen hiljattain leffana ja taas liikutuin.
Vierailija kirjoitti:
Köster Vanha kettu -sarjasta, olisivat voineet jatkaa hänen kanssaan vielä toiset sata vuotta eikä aina vain vaihdella
Mulla jäänyt se mieleen lapsuudesta. Köster oli jossain rannalla jossa laituri ja joku vaja ja se ammuttiin laiturille?
Näin ainakin itse muistelen että kuoli. Köster oli mulle rakas hahmo, koko perhe katsoi Vanhaa Kettua.
Severus Snape Harry Potter kirjoista ja elokuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rimakauhua ja rakkautta - Rachel
Tuntui melkein, että joku perheenjäsen olisi kuollut, kun tämä tapahtui, muistan vieläkin sen epäuskon tunteen kun Rachel jäi auton alle.
Vielä kun sen jälkeisiä tapahtumia kuvattiin niin sydäntäsärkevästi: Aina iloisesti virnuileva Adam oli yhtäkkiä niin musertunut, ja nuorena leskenä joutui ottamaan yksin vastuun heidän pienestä lapsestaan, joka ei koskaan oppinut tuntemaan äitiään. Sitten ne Rachelin "ilmestymiset" esim. kun lapsi otti ensiaskeleensa... Oli todella riipaisevaa ja kyyneleet vain katsojilla valui.
Elämä voittaa sarjassa se Beckan poikaystävä, joka kuoli AIDSiin. Nimeä en just nyt muista.
Ihan kaikki eläimet. Aina.