Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ragnar lothbruk viikingit -sarjassa
Minusta se kuoli juuri niin kuin sen pitikin, harmi vaan, että koko sarja levis kuin jokisen eväät sittemmin.
Alunperinkin sarja oli Ragnar ja pojat, kuten Michael Hirst asian on miljoonan kerran tuonut ilmi. Tietenkin se tuntuu siltä, että leviää, kun oli niin monta perijää... mutta hyvin sarja pysyi kasassa toka vikalle kaudelle saakka.
No joo, ehkä sitä jotenkin jaksoi katsoa Aellen kuolemaan asti, mutta itse en enää sen jälkeen vaan viitsinyt. Ei ollut enää päähenkilöä ketä seurata, koska pojilla ei ollut ihan 'isänsä' karismaa. Lagertha oli myös aina jotenkin kummallisen epäjohdonmukainen hahmo.
Kotikadussa Teemun vaimo Mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump - Jenny
Minusta tuo Jenny juuri ansaitsi kohtalonsa. Leikki vaajaaälyisen tunteilla, irstaili ja käytti huumeita. Teki Gumpin kanssa lapsen ja häipyi kuin tuhka tuuleen. Ei kertonut vuosiin lapsesta isälleen ja vasta kun sairastui kuolettavasti, niin otti yhteyttä rikkaaseen mieheen jolle lopulta jätti lapsensa.
Toisaalta oli hyvin kirjoitettu hahmo. Kolkoista kotioloista lähtenyt avoin ja vaikutuksille altis maalaistyttö. Toisaalta lapsen salaaminen isältä oli kyllä anteeksiantamatonta vaikka olisi miten itsensä kanssa solmussa.
Vierailija kirjoitti:
Finn sarjassa Eloonjääneet.
Mä en malttanut odottaa, että se kuolee. En tykännyt hahmosta alun alkaenkaan. Pettäjät eivät saa mun sympatiaa. Joo ymmärrän, että se luuli ettei enää koskaan näe tyttöystäväänsä. Mutta olis voinu vähän kauemmin odottaa ja surra. Kun ei ollut edes vielä varmaa, etteikö Arkkiin saa taas yhteyden. Lisäksi olisi ollut paikallaan kertoa Clarkelle, että ai niin mulla on kotopuolessa odottamassa tyttöystävä, joka on myös mun paras kaveri ja jolle mä oon ainoa perheenjäsen.
Oberyn Martell - Game of Thrones.
Tämä osui ja kovaa, en osannut yhtään odottaa sitä :/
Fabrizio Ristori Ihanan Elisan toisella kaudella. Jos en aivan väärin muista, se ei ollut edes alkuperäinen tarkoitus, vaan Fabrizion näyttelijä olisi ehtinyt sopia muuta ja sitten alettiinkin kuvata tätä toista kautta.
Olin 13-vuotias, kun Hovimäki pyöri telkkarissa ensimmäisen kerran ja kyllähän se Magnus Lindhofin kuolema otti koville, varsinkin kun hänet vihdoin ja viimein oli saatu sodasta kotiin. Ei se vieläkään iloinen asia ole, mutta jotenkin aikuisena olen ajatellut, että ehkä tällä pyrittiin saamaan mielenkiintoisia juonenkäänteitä. Näitä olivat esimerkiksi Johannan veljen puuttuminen hänen lastensa elämään holhoojan ominaisuudessa (mukaan lukien tyttärensä naittaminen Carl Magnukselle), Carl Magnuksen haasteet nuorena isäntänä, ja ennen kaikkea kartanon yksin vastuulleen saaneen Johannan kehittyminen voimahahmoksi joka "hallitsi Hovimäkeä kuin keisarinna" ja joka joutui luovuttamaan isännyyden pojalleen vaikka olisi ollut siinä roolissa paljon pätevämpi.
Veronica Marsista Logan. Vihdoinkin ne sai toisensa ja sai kokea onnellisuutta ja normaalia elämää. Kumpikin oli kasvanut paljon ihmisenä ja selvinnyt ties mistä. Ja olihan se Logan vaan hemmetin söpö ja seksikäs.
Metsoloissa Helenan ja vauvan kuolema tuntuu erityisen kovalta, koska perhe oli käynyt läpi niin paljon vaikeuksia (mukaan lukien vaikeudet joita Erkki ja Helena olivat aiemmin kokeneet tahoillaan), ja nyt viimeinkin näytti siltä että asiat alkavat olla hyvin. Sitten oltiin niin innoissaan kun Eeva ja Stigukin olivat muuttamassa hoikkaan ja kaikki odottivat vauvan syntymää ja yhtäkkiä käsittämätön järkytys.
Vierailija kirjoitti:
Walking Deadin Glenn
Sama! Lopetin sarjan katsomisen Glennin kuolemaan!
Lagertha sarjassa Vikings. Mutta samaan hengenvetoon täytyy todeta, että eipä ole missään sarjassa tai elokuvassa järjestetty yhtä tunteellisia hautajaisia hahmolle, joka vielä oli niin taiteellisesti toteutettu visuaalisine elementteineen ja musiikkeineen.. se jäi kyllä mieleen. Koskaan en ole nähnyt missään vastaavaa, edes GoT ei yllä juuri tuon kyseisen kohtauksen tasolle.
Maximus - Gladiaattori
Aiden - Kosto
McLeodin tytärten Claire oli kyllä paha, varsinkin kun koko sarja lähti menemään tämän jälkeen koko ajan huonompaan suuntaan.
Kalkaros-Harry Potter
Olisin niin halunnut että hän pääsee traumoistaan yli, löytää muijan ja unohtaa vihoin Lilyn ja saa vihdoin elää normaalia elämää :(
Mad Sweeney - American Gods
Kuoli toisen kauden lopussa ja paniikki iski, että MIKSI?! Lähtihät Dead Wife sitä mukanaan kantamaan horisonttiin, mutta.... ei ole näyttelijää kolmannelle kaudelle castattu, ainakaan vielä. Niisk.