Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Breaking Bad sarjan Walter White eli Heisenberg. 😢
Jeesus Kristus elokuvassa Kristuksen viimeinen kiusaus.
Dexter.
Viimeisessä jaksossa Dexterin sisko... Debra Morgan. "passed away". Vanhallakin äijällä herähti silmä kosteaksi siinä.
Pitääkin kattoo kaikki jaksot uudestaan... Kaikki. Kaikki on koneella.
Vierailija kirjoitti:
Downton Abbey Sybill ja Matthew. Olivat molemmat suosikkejani.
Järkyttäviä tosiaan, mutta kävivät juonen kannalta tarpeettomiksi henkilöiksi. Sybil toi Tomin kartanoon ja Matthewin poika palautti kartanon Marylle ja perheelle. Rose tuli ehkä vähän paikkaamaan tätä perheen nuorimman tytön roolia. Mutta kauhealta tuntuivat nuo jaksot.
Gunvald - Beck
Stefan - Wallander
Dexter: New blood - Dexter Morgan
Sybil Downton Abbeyssä. Katsoin kyllä sarjaa sen jälkeenkin, mutta koskaan se ei enää tuntunut samalta.
Stranger Things - Barbara ja Bob.
Prue Siskoni on Noidasta. Tuon jälkeen sarja huononi paljon.
Tony Stark ja Musta Leski Endgamesta.
Viimeisin taitaa olla Better call Saul - Howard tosin tuntuu et siinä tulee kuoleen jengiä urakalla.
Vilho Koskela Tuntemattomassa sotilaassa,suosikkihahmoni.
Jos Tuulen viemää -kirjassa ja sen pohjalta tehdyssä elokuvassa Rhettin ja Scarlettin pieni tyttö ei olisi pudonnut ponin selästä ja kuollut, parisuhde olisi ehkä ollut vielä pelastettavissa...
Cole Phelps L.A. Noire pelissä
Tony Stark/Iron Man - Avengers Endgame
Sirius Musta - Harry Potter ja Feeniksin kilta
Vierailija kirjoitti:
Etemon ja MetalEtemon - Digimon Adventure. Pikkulapsena itkin ja nyt 20v myöhemmin itken edelleen.
Lapsena minä itkin niistä ensimmäisistä Digimoneista sen kurpitsapäisen ja harmaan kaverin kohtaloita, jotka rellestivät lapsenomaisesti kaupungissa. Takeru ja Yamato seurasivat niiden tekemisiä siinä jaksossa. Mikään muu Digimon jakso ei ole vaikuttanut itseeni niin voimakkaasti.
Olen vähän samaa mieltä. Helenin kuolema oli myös minulle aikamoinen shokki aikoinaan, tykkäsin kovasti siitä roolihahmosta. Olen kyllä lukenut kaikki Lynleyt, viimeisimmän, Something To Hide, ihan muutama viikko sitten, mutta ei se ihan samaa ole kuin sarjan alkuvaiheessa. Uusinkin Lynleyn ihmissuhde, eläintarhan villieläinlääkäri Daidre, on soutaa-huopaa-meiningillä venytetty monen kirjan mittaiseksi eikä siitäkään näy mitään tulevan. 🙄